BroDD Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Vilka nya scener e med i den förlängda versionen av sagan om de 2 tornen? vilka NYA scenener med och vilka scener har blivit förlängda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 (redigerad) The Lord of the Rings: The Two Towers - Extended Edition är den enda jag inte har sett av extendedgruppen men jag har för mig att det finns en scen där man får se Denethor med sina söner Faramir och Boromir... Annars kan du besöka den officiella sidan och kolla om det finns info... The Lord of the Rings - Official site Redigerad 30 mars, 2005 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Bara lite nytt, om du vill se den gå och hyr den, inte värd att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Bara lite nytt, om du vill se den gå och hyr den, inte värd att köpa. Ingen film är värd att köpa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts