Durka Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Coolt......... Såg regnbågen idag (säkert många som inte kommer va impade och tycka: redan det var typ det första jag såg) Men jag tyckte det var lite små coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Åååh redan..... Hehe, nejdå, den är fin regnbågen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Hehem, jo. Jag vart inte så imonerad första gången jag såg den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Försök fånga den med helikoptern... man får 50 000 per gång.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Försök fånga den med helikoptern... man får 50 000 per gång.... Ska vi skratta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Ska vi skratta? Din helikopter gör det så bra åt oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Får man verkligen 50 000 dollar om man fångar regnbågen??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Får man verkligen 50 000 dollar om man fångar regnbågen??? Självklart, hela spelet går ju ut på att samla regnbågar och flygande får. Fast mest poäng får man om man fångart den stora heffaklumpen vid vice point . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Coolt... Man blir ju nästan sugen på att börja lira igen. För 4 gången... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Hehe, diggar Corleones humor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Heja Corleone.... den första som fattade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts