nexus Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Fins de någon stans man kan ladda ner en hastighets metare inte sådan som fins i multi theft auto bara en snygg men jag blir faktist nöjd med en ful hastighets metare (hoppas vi fattar vad jag menar)jag vill ha en hastighets metare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Fins de någon stans man kan ladda ner en hastighets metare inte sådan som fins i multi theft auto bara en snygg men jag blir faktist nöjd med en ful hastighets metare (hoppas vi fattar vad jag menar)jag vill ha en hastighets metare Finns på www.gta3mods.com tror ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 29 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 (redigerad) Asså legger jag in den i C:\Program\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\data Hittade fel det var att marken var av sten ´fast det var em hastighets metare men kan någon ge en exakt länk Redigerad 29 mars, 2005 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simme Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Du ska inte lägga den i data, lägg bara den i gta vc mappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 (redigerad) Asså legger jag in den i C:\Program\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\data Hittade fel det var att marken var av sten ´fast det var em hastighets metare men kan någon ge en exakt länk Det jag tror att han menade här var: Ska jag altså lägga in den i C:\Program\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\data ? Jag hittade ett fel, det var att marken var gjord av sten, fast det var en hastighets mätare. Kan någon ge en direktlänk? <- Förstod inte riktigt själv vad han menade men jag rättade lite stavfel/grammatikfel.. Till Nexus: Jag råder dig att börja träna lite mer på att stava... Redigerad 31 mars, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 (redigerad) Skitsamma. Redigerad 1 april, 2005 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) Skitsamma. Nej, jag vill gärna veta vad du tänkte skriva. (Hann inte se det) Redigerad 2 april, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts