nexus Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 (redigerad) Jag skulle villa veta om de fans någon Zmodels guide på svenska ge länk den som vet Redigerad 29 mars, 2005 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Asså inte en vanlig guid en svensk guide hur man gör har sett massa bilder på att man ska ha typ en teckning i bakgrunden som man streckar på e de någon som kan fixa fram en guide Förstod väldigt lite av vad du skrev där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Jag tror han vill ha en svensk guide till Zmodeller i bilder och text, dock vet jag inte vart den finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Jag tror han vill ha en svensk guide till Zmodeller i bilder och text, dock vet jag inte vart den finns. Noppe tror han mena hur man lägger in blueprintsen Tryck på t.ex "Right" >>Background>>image>>load image , sen "add" och leta up dina blueprints ,Sen trycker du på den de står "Right" men blueprintsen måste ha formatet "bmp" tror ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 29 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Vad är bmp :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 (redigerad) Vad är bmp :"> Ett format... som t.ex jpg (ett exempel: Glockalnet.bmp) allså en Bild fil som de står .bmp sisst i texten/namnet.. Redigerad 29 mars, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts