Stoffe Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Jag vet inget om fotboll, men jag hoppas iaf att Landskrona BoIS vinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 2april börjar matcherna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 HBK vinner så klart Annars hoppas jag på MFF eller BoIS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chucky_4 Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Vote: annat lag jag glömt Halmstad kommer att vinna!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Asså det finns bara ett lag som kan vinna i år Vötis: Djurgårn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Vote: IFK GBG åtminstone hoppas, men med ijeh, mourad och selacovic på anfallet lär det inte bli allt för svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Ska bara säga att Djurgården är ju fan löjliga, fixat en egen reklam på TV där de skryter om att de kommer vinna guld i år... *suck*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Go Bajen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 (redigerad) Ska bara säga att Djurgården är ju fan löjliga, fixat en egen reklam på TV där de skryter om att de kommer vinna guld i år... *suck*. Är inte det reklam för Norrlands guld? Edit: Du kanske tänker på nått annat förresten... Redigerad 31 mars, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Röstade på dif. Men med närmare eftertanke kommer antagligen IFK Gbg vinna. Konstigt att de har fått råd att köpa så många spelare på silly season...är det bara jag sonm tycker det luktar skattefusk eller pengatvätt? Fotboll är ett spel där man spelar 120 minuter och sen vinner Malmö på straffar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Vote:MALMÖ FF I mitt guld hjärta, och klart att de ska vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Är inte det reklam för Norrlands guld? Edit: Du kanske tänker på nått annat förresten... Hehe tänker så varje gång jag ser den reklamen : Först. Egoistiska djurgården, visst fan det var Norrlands guld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts