Ceone Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 (redigerad) Jag tror MFF vinner nu när dom fått tillbaka markus rosenberg! Och mff har bäst trupp! Håller på och klipperihopa en "Malmö ff film" ger ut den direkt när den är klar MALMÖ FF FILM Redigerad 29 mars, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Röstade KFF eftersom juag hoppas dom vinner, är inte nåt insatt så kan inte rösta på vilket jag tror vinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Hoppas på Hammarby, även om både Blowit och Malmö lär vara giftiga i år. Men jag tror faktiskt att Bajen är på gång, nu med Jeffrey och PFO. Dessutom så har de ju äntligen blibit av med Östlund och kan slänga in David Johansson istället. Sedan så verkar ju äntligen Pablo vara på gång igen, och de har ju visat att det kan göra mål nu på försäsongen. Utöver det så har Hammarby sveriges största talang, Petter Andersson som nu troligen får kliva in i mitten. Och givetvis så har ju Haris Laitinen, och alla unga killar fått mycket mer rutin. En liten varning för Elfsborg, dock, med Anders Svensson som kommer tillbaka i sommar. Jo anders svensson får vi akta oss för och kalmars dede andersson han gjorde många mål förra sässongen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Sry för dubbelpost men.... MFF filmen är klar! MALMÖ FF Movie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Tror på Malmö men dock hoppas jag på Helsingborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Jag är ganska säker på att Bajen vinner. De har gjort en av de bättre försäsongerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Jag är ganska säker på att Bajen vinner. De har gjort en av de bättre försäsongerna. Vetifan dom spelade bra i början men i slutet var dom dåliga ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Röstade med Norrlandshjärtat: Sundsvall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Gefle skojja men MFF vinner nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 (redigerad) Ojojoj vi ser här att Djurgårn leder listan. Men inte så konstigt att dom kommer vinna allsvenskan när man spelar oavgjort borta mot Juventus Redigerad 29 mars, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Wow, de kryssar mot ett omotiverat Juventus. Det är svårare att vinna mot lag, typ Rosenborg som är motiverat. Förresten, vinner Djurgården Allsvenskan ska jag äta upp min hatt. Ingen ont om Djurgården, men de har för lite spetskompetent, den enda spetskompetenten de har finns i en gammal, skadebenägen fransman. Matchen mot Juventus var en riktig prestige match. Jag tror Juventus vill komma till Champions League. Men när DIF däremot mötte Rosenborg så hade Djurgårn inget att spela för. Bara för att man vinner över ett norskt lag visar man inte upp sig i Europa. Men om man slår ut Juventus och kommer till Champions League får man nog mycket intresse från övriga ligor ute i Europa och få spela tunga vänskapsmatcher. Men om man van "vänskapsmatchen" mot Rosenborg skulle inte någon klubb i Europa lockas av DIF. Man kan få pengar om man vinner Royal League men DIF har redan ett högt eget sparkapital Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Röstade KFF eftersom juag hoppas dom vinner, är inte nåt insatt så kan inte rösta på vilket jag tror vinner Samma här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Vote: Annat lag som jag har glömt SBTK (Skepplandas Bordtennisklubb, ja, det är en fotbollsklub... Och en handbollsklubb!) kommer vinna! Fett som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Ojojoj vi ser här att Djurgårn leder listan. Men inte så konstigt att dom kommer vinna allsvenskan när man spelar oavgjort borta mot Juventus Malmö FF vann Efselpilsen cup i turkiet där dom vann över Sparta Moskva i finalen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Jag är inte särskilt insatt i sport, speciellt inte Fotboll. Men får jag som jag vill så vinner MFF ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Klart de vill komma till Champions League, men det klarar det även om de kör på 15% av sin förmåga. Och att Djurgården redan har mycket pengar är skitsnack, de skulle t ex aldrig tagit de där SM-gulden om det inte varit för riskkapitalbolagen. Och sedan, publiksiffrorna på slutet var ju ett skämt. Säkerligen någon miljon förlorad där. Om vi tar det här med publiksiffrorna så spelar det ingen roll hur mycket publik det än kommer till Råsunda, eftersom typ hälften av pengarna på en match går till Solna stad. Ja det hade Aik bestämt . Det fick inte Djurgården dementera innan sesongen på Råsunda, men nu spelar man på Stadion så nu rinner pengarna in igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts