Stoffe Skrivet 25 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2002 Jag är på 23:e uppdraget då man ska "sneaka into the depot" som Frank Carter. Men min fråga är: Vad ska man göra? Jag har kommit fram till Jake och alla hans män och Lexusen och Transiten, men vad ska man göra sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 25 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2002 Vet ingen? Har ingen kommit så långt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crime Lord Skrivet 25 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2002 det var långt själv har jag fastnat på uppdrag 11. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 det var långt själv har jag fastnat på uppdrag 11. Vad ska man göra där? För jag kan kanske hjälpa dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crime Lord Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 man ska hämnta ungen. jag dör alltid vid den andra trappen i huset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 Varför? Lasern eller killarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crime Lord Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 det är snubbarna som kommer upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 Jag är på 23:e uppdraget då man ska "sneaka into the depot" som Frank Carter. Men min fråga är: Vad ska man göra? Jag har kommit fram till Jake och alla hans män och Lexusen och Transiten, men vad ska man göra sen? gå in dit sen ser du 2snubbar prata gå vidar förbi bilarna sen går det en gång in mellan lådorna åt 2olika håll ta höger sen blir du upp ringd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 gå in dit sen ser du 2snubbar prata gå vidar förbi bilarna sen går det en gång in mellan lådorna åt 2olika håll ta höger sen blir du upp ringd Ja jag har klarat spelet nu, men visst är scenen i slutet med alla gängledare, Carter, gängmedlemmar, Jolson, och Liam cool? "Land of hope and glory..." (Sagt av Challe) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 det e kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 det e kul Vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 Vad? slutet på spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 slutet på spelet... Japp... lite dåligt när Carter bara hoppar av båten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crime Lord Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 Ak-47s sweet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VC Rules Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 Jag dör alltid på kines uppdraget! någon som vill hjälpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 Jag dör alltid på kines uppdraget! någon som vill hjälpa? Den i museumet? Var dör du? Du får lära dig kontrollen helt o sådär.. smyga o så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts