hardrockern Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Jag har då köpt det här stället och nu åker jag runt och säljer "glass". Problemet är att jag har haft för mig att man måste sälja 50 "glassar" för att kunna få det att genera pengar... Alltså, jag menar att "your property is asset" eller nåt i den stilen. Men problemet är nu att jag har sålt 107 "glassar". Är det nån som har klarat det här uppdraget och hur många "glassar" ska man sälja? Är det okej om man säljer allt i ett området? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 När du har sålt 50 glassar är det avklarat. Men du kan fortsätta hur länge du vill. Gå ut ur bilen när du känner dig färdig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Man ska sälja 50 glassar på engång, du alltså inte stänga av uppdraget innan du sålt 50 glassar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Men problemet är nu att jag har sålt 107 "glassar". Är det nån som har klarat det här uppdraget och hur många "glassar" ska man sälja? Är det okej om man säljer allt i ett området? Man ska sälja 50 glassar, men man får inte hoppa ur bilen efter det utan man måste åka tillbaka till glassbilsfabriken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts