Elander Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Jag hade tänkt köpa MGS 3:Snake eater på CD WOW....men är det bra att handla där?vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 29 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Finns det inte en enda kotte på GTAsajten som handlat där!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Tydligen inte, svarar ingen så svarar ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Och det är ingen som kommer att svara (doh>.< vi har ju svarat redan!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Min kompis brukar handla där, funkar fin fint. men ca 3 dagars leverans tid, men det är ju värt det i slutändan med tanke på priserna de har. Har själv tänkt att köpa därifrån men har inget kreditkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Brorsan är medlem och jag har handlat där. Köpte GTA SA där. Det tog ganska lång tid innan det kom, fast det berodde väl på att spelet var slutsåldt. Det är ju riktigt billiga priser, så jag föreslår att du köper därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 30 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Nu har jag beställt MGS 3:Snake eater så jag hoppas jag får det så snabbt som möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts