Alpha Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Vad hände egentligen med maskinen Phantom? Jag hörde att det skulle bli nån sorts superkonsol lika kraftig som en dator där man ska ladda ner spelen från olika spelservrar istället för att köpa dom Verkar som en bluff enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Den har jag inte hört talas om.. Vilka skulle producera den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 29 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 (redigerad) Infinium Labs!!! Edit:En Bild Redigerad 29 mars, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Å fan..Aldrig hört talas om någon sådan konsoll.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Jag hörde talas om den för något år sen... vad som hände med den vettefan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 (redigerad) De visade upp den på E3 och det var det sernaste man hörde från den. Det sades att den var en väldigt stor bluff för att locka till sig sponsorer och sedan mjölka ur dem. Antar att det kanske verkligen var så. Står fortfarande på deras hemsida att den ska komma i år. http://www.infiniumlabs.com/ Redigerad 30 mars, 2005 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 De visade upp den på E3 och det var det sernaste man hörde från den. Det sades att den var en väldigt stor bluff för att locka till sig sponsorer och sedan mjölka ur dem. Antar att det kanske verkligen var så. Står fortfarande på deras hemsida att den ska komma i år. http://www.infiniumlabs.com/ Kefft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Jag hade hört att det hade släppts i USA och om det blev kändt så skulle det släppas i resten av världens delar. TROR JAG DET VAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Ja det är nog en stor bluff. Den visades upp på E3 mässan förra året då i en glasmonter så att ingen kunde röra den eller ännu mindre testa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts