Abbie Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Hur får man mycket pengar och hur rånar man ? 'kan man råna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 (redigerad) Man kan max få 3 st sedelbuntar. Hur man rånar: PS2: Håll in knappen du har auto-aim på. PC: Rikta hårnålen mot gubben i kassan. Redigerad 29 mars, 2005 av Game_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Abbie Skrivet 29 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Kan man inte råna hus ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 (redigerad) Nej, bara affärer. För jag antar att du menar på GTA VC eftersom att du postade topicen här Redigerad 29 mars, 2005 av Game_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_gta_robin Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Man kan max få 3 st sedelbuntar. Hur man rånar: PS2: Håll in knappen du har auto-aim på. PC: Rikta hårnålen mot gubben i kassan. Game_X är lite otydlig tycker jag: Hårnålen = Siktet... Beroende på vilka kontroller du har. Om du styr med musen så har du siktet framme hela tiden (när du har ett vapen framme) Så du bara siktar på gubben så kommer pengarna! (Game_X hoppas inte att du tog illa upp) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Man kan max få 3 st sedelbuntar. Hur man rånar: PS2: Håll in knappen du har auto-aim på. PC: Rikta hårnålen mot gubben i kassan. Max 4 sedelbuntar..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 (redigerad) Game_X är lite otydlig tycker jag: Hårnålen = Siktet... Beroende på vilka kontroller du har. Om du styr med musen så har du siktet framme hela tiden (när du har ett vapen framme) Så du bara siktar på gubben så kommer pengarna! (Game_X hoppas inte att du tog illa upp) Sorry xD Max 4 sedelbuntar..... Sorry igen xD Gör som dom sa xD Redigerad 30 mars, 2005 av Game_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Råna banken.... pengar på övervåningen typ 4-5 buntar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Max 4 sedelbuntar..... Max 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Max 3 Nej, upp mot 4 sedelbuntar kan man få vid råning av vanlig affär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Hur får man mycket pengar och hur rånar man ? 'kan man råna ? 1. Man kan få mycket pengar genom att starta ett stort företag tex. 2. Man rånar en person genom att gå fram till den och säga: "Hejsan, kan jag få lite pengar tack?". <- (Mitt sätt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rammstein Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Svar: Ja du kan råna, du tar ett vapen och siktar på expeditens mage (du får inte sikta på huvudet för då startar han larmet). det finns 15 affärer som du ska råna för att få mer %. Alla butiker som har samma kille som står i "toolsup" afärrerna ska du råna!! Du ska få tre sedel buntar som han lägger upp på bänken framför sig. PS. Du kan göra det flera gånger om du vill med samma gubbe!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Man får 1000 kr och 3 stjärnor om man står kvar tillräckligt länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Man får 1000 kr och 3 stjärnor om man står kvar tillräckligt länge. WOW! !! Kan man få SEK i Vice City!? Har jag aldrig märkt förut, coolt! Varför säger alla "kr"!? Det är $, inga jävla svenska pengar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 WOW! !! Kan man få SEK i Vice City!? Har jag aldrig märkt förut, coolt! Varför säger alla "kr"!? Det är $, inga jävla svenska pengar.. Ironi när den är som bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 WOW! !! Kan man få SEK i Vice City!? Har jag aldrig märkt förut, coolt! Varför säger alla "kr"!? Det är $, inga jävla svenska pengar.. FAN VA ROLIGT!1!1!1!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Max 3 NEIN, MAX 4 SCHEDEL-BUNDTHF!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Förstår inte varför alla fått för sig att det är 3 sedelbuntar det handlar om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts