RadiuZ Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Vilken design skulle ni hälst vilja ha på ps3? typ ps2 inspirerad eller revolutionerande super ny med massor av färger och former..? När det gäller färgen borde den vara enfärgad. Typ vit, grå eller svart. Och formen borde inte vara för psyko som alla dessa X-box 360 bilderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Och formen borde inte vara för psyko som alla dessa X-box 360 bilderna Jag vill att den ska se ut som en slimmad DvD. Enkelt och stilrent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Jag vill att den ska se ut som en slimmad DvD. Limmad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Limmad? Slimmad, alltså avsmalnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Slimmad, alltså avsmalnad. Najss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Ps3 kommer ÄGA X-box 360 hårt i röven! HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Ja eftersom Xbox 360 bara är en vanlig Xbox i ny förpackning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jag vill att den ska se ut som en slimmad DvD. Enkelt och stilrent. God idé. Enkelt är ofta snyggast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts