gardin Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Tänkte bara peta in att Xbox 2 kommer ha tre stycken processorer på 3 GHz, sammanlagt 9 GHz alltså smile.gif Tror du det seriöst eller? Kolla på typ komplett efter en dator med 2 (finns väl knappt nån med 3st) 3ghz processorer och se vad en komplett dator kostar, visst xbox prispressas väl, men de har ju ingen chans mot ps3 med det priset. Jag menar, 9ghz...? Det fanns ju typ 2ghz processorer när xbox 1 släpptes, varför har de inte tre sånna redan nu eller iallafall en 1,5ghz? För att det är för dyrt såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 (redigerad) Tror du det seriöst eller? Kolla på typ komplett efter en dator med 2 (finns väl knappt nån med 3st) 3ghz processorer och se vad en komplett dator kostar, visst xbox prispressas väl, men de har ju ingen chans mot ps3 med det priset. Jag menar, 9ghz...? Det fanns ju typ 2ghz processorer när xbox 1 släpptes, varför har de inte tre sånna redan nu eller iallafall en 1,5ghz? För att det är för dyrt såklart! Ja, klart jag tror på det, eftersom det stog på GameSpot för ett tag sen, och en utav cheferna som står bakom Xbox 2 har sagt det så tror jag på det. Redigerad 12 april, 2005 av Zyber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 13 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Ps3 kommer ÄGA X-box 360 hårt i röven! HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Jag har för mig att ps3 kommer se ut mer som en psx konsoll. Vit med typ svarta detaljer vilket jag tycker är väldans läckert. Sen e lådan stor för alla trevliga kraftfulla komponenter. http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20031007/sony02.jpg varför står det "Playstation 2" på den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 För att det är en special verision av ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 (redigerad) varför står det "Playstation 2" på den ? För att det är en PSX konsoll.. Det är inge någon prototyp av PS3 konsollen. Redigerad 13 april, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Ps3 kommer ÄGA X-box 360 hårt i röven! HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Du sa det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Enbom, varför skulle Sony sätta en bild på en vodafone-branden v800 för? fake :/ Fast gött med UMD inbyggt, spela psp på tv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Den har redan visats förut på den här tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Hoppas dem fortfarande kör med samma handkontroller Dualshock pwns Hoppas dom överhuvudtaget kommer tänka på ergonomin den här gången, för Dualshock 2 är INTE sköna! Handkontrollen till GC känns som en naturlig del av ens händer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Hoppas dom överhuvudtaget kommer tänka på ergonomin den här gången, för Dualshock 2 är INTE sköna! Handkontrollen till GC känns som en naturlig del av ens händer.... Dualshock sitter som gjutna i mina händer, otroligt ergonomiska, kommer åt alla knappar utan anstränging Gc kontrollen är obekväm och känns billig och plastig imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Dualshock sitter som gjutna i mina händer, otroligt ergonomiska, kommer åt alla knappar utan anstränging Gc kontrollen är obekväm och känns billig och plastig imo. Kan inte göra något annat än hålla med. Dualshock är ruggigt sköna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Den har redan visats förut på den här tråden Jag har visat den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 15 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Bravo...Vilka spel tycker NI ska komma till ps3?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Bravo...Vilka spel tycker NI ska komma till ps3?? Metal gear solid 4 GTA 4 Grand turismo 5 Gex 4 Ratchet and Clank 4 Ett nytt Bondspel i samma klass som Golden Eye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 (redigerad) Spel som borde släppas till "PS3": Nytt GTA, Burnout 4 (?), Gärna nån ny version av Freedom Fighters, Å varför inte mera Prince of Persia? Förhoppningar: Jag hoppas, som sades tidigare här, att det blir sladdlösa kontroller. Det är verkligen jobbigt med alla sladdar som är i vägen och trasslar.. . Och en sak till, som jag verkligen hoppas är att de inte blir äckligt dyrt, för jag ger inte hur mycke som helst för ett bra PS3 , man måste ju ha råd me spelen också EDIT 1: Tog bort Quote. EDIT 2: Skrev lite fel ord. Redigerad 16 april, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Spel som borde släppas till "PS3": Nytt GTA, Burnout 4 (?), Gärna nån ny version av Freedom Fighters, Å varför inte mera Prince of Persia? Förhoppningar: Jag hoppas, som sades tidigare här, att det blir sladdlösa kontroller. Det är verkligen jobbigt med alla sladdar som är i vägen och trasslar.. . Och en sak till, som jag verkligen hoppas är att de inte blir äckligt dyrt, för jag ger inte hur mycke som helst för ett bra PS3 , man måste ju ha råd me spelen också EDIT 1: Tog bort Quote. EDIT 2: Skrev lite fel ord. Trådlösa kontroller skulle vara gott. Även inspelningsmöjlighet på DVDn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 20 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Spel som borde släppas till "PS3": Nytt GTA, Burnout 4 (?), Gärna nån ny version av Freedom Fighters, Å varför inte mera Prince of Persia? Förhoppningar: Jag hoppas, som sades tidigare här, att det blir sladdlösa kontroller. Det är verkligen jobbigt med alla sladdar som är i vägen och trasslar.. . Och en sak till, som jag verkligen hoppas är att de inte blir äckligt dyrt, för jag ger inte hur mycke som helst för ett bra PS3 , man måste ju ha råd me spelen också EDIT 1: Tog bort Quote. EDIT 2: Skrev lite fel ord. Burnout 4 kommer att komma men förmodligen på ps2 tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Vilken design skulle ni hälst vilja ha på ps3? typ ps2 inspirerad eller revolutionerande super ny med massor av färger och former..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts