Lord_Lime Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Den vänstra är väll fake eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Jag tror inte att det är den till vänster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chucky_4 Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Eller kanske den här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Den högra ser ut som den kebabkurt la upp. Chucky_4:s var snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Joo , jag vet men jag sa att den fanns redan i denna topic fast den var förstorad och o bättre skärpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 (redigerad) Skulle mest tro på den andra bilden.. Den första ser ju ut som en bärbar cdspelare hur fan skulle den kunna ha 4,6 ghz? Edit : på förra sidan ^^ Redigerad 30 mars, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 (redigerad) Har hittat den här bilden på Boomtown. Vilken jävla kloss. Redigerad 31 mars, 2005 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Ser den ut så där så vet jag varför jag inte ska köpa den alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 31 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Tror inte det kostar 5000kr för att ps2 gjorde det. Dom första datorerna kunde man inte hitta en under 20.000kr och idag kan man hitta dom mycket billigare fast dom är bättre Men hur mycket tror du den kommer att kosta då??? Absolut inte över 10.000 det är ju en konsol för fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 31 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Lite om X-box 2 Bilder: http://home.btconnect.com/hgi/xbox2/xbox2images.html Connection block diagram: http://home.btconnect.com/hgi/xbox2/xsys.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 ... Nu har ju inte xbox2 sådär jättemycket med PS2 att göra, men jaja...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Men hur mycket tror du den kommer att kosta då??? Absolut inte över 10.000 det är ju en konsol för fan. SKulle tro att den kostar runt 3-5 tusen i början men sen kommer nog priserna sjunka efter ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Men hur mycket tror du den kommer att kosta då??? Absolut inte över 10.000 det är ju en konsol för fan. Jag har inte sagt att ps3 inte kommer kosta 5000kr. Men om den gör det så är jag 100% säker på att priset inte hör med att ps2 kostade det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 31 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 ... Nu har ju inte xbox2 sådär jättemycket med PS2 att göra, men jaja...... Båda är aktuella konsoller så varför inte diskutera det också?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 31 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Jag har inte sagt att ps3 inte kommer kosta 5000kr. Men om den gör det så är jag 100% säker på att priset inte hör med att ps2 kostade det! Nej jag tror inte heller att det kommer att ha någonting med ps2 att göra men det kommer nog kosta runt 5000 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Vad tror ni om kontrollerna till maskinen? Tänk om dom byter modell :'(. Sony bråkar ju mot Microsoft om Dual Shok också. Tänk om den försvinner. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 31 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Den FÅR INTE försvinna! Dom e ju sjukt sköna...men jag tycker ps borde göra sina analoga spakar lite mer som x-box för att man kan inte få in samma precison med Ps analoga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Dual Shok kommer finnas kvar, det har Sony lovat. Föresten har de patent på det. Angående X-Box 2 så kommer den inte heta så utan X-Box 360. Vet inte om det beror på styrkan eller att den kommer vara rund eller nåt. De ville inte känna sig underlägsna PS3. X-Box 2 låter ju som en generation bakom PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Dual Shok kommer finnas kvar, det har Sony lovat. Föresten har de patent på det. Angående X-Box 2 så kommer den inte heta så utan X-Box 360. Vet inte om det beror på styrkan eller att den kommer vara rund eller nåt. De ville inte känna sig underlägsna PS3. X-Box 2 låter ju som en generation bakom PS3. Dom är ju en generation bakom tycker att dom ska göra skönare hand-grepp på dual-shock dosorna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 1 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Dual Shok kommer finnas kvar, det har Sony lovat. Föresten har de patent på det. Angående X-Box 2 så kommer den inte heta så utan X-Box 360. Vet inte om det beror på styrkan eller att den kommer vara rund eller nåt. De ville inte känna sig underlägsna PS3. X-Box 2 låter ju som en generation bakom PS3. Jag lästa att den förmodligen kommer att heta X-box 360 pga att konstruktionen kommer att vara rund(360) eller att skiv luckan på någon sätt skulle vara rund... men jag tycker X-box 360 låter ganska fjantigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts