_Neo_ Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Vet nån vart Slamvan,FCR-900,Cheetah och Stafford spawnas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Ja..men jag orkar inte skriva var..SÖK istället måste stå nånstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 (redigerad) Från "användbara länkar/information": http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/gr..._vehicle_ie.txt Redigerad 29 mars, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Jag säger det snabbt så du vet FCR-900 finns vid Burger Shot i norra LV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Karta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Jag säger det snabbt så du vet FCR-900 finns vid Burger Shot i norra LV Det är faktist bakom en Pizza Stack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
remington Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Slamvan finns bakom en affär i "el corona", sen nu glömde jag bort vad du fråga om mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
remington Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Stafford finns i las venturas vid vad heter stället prickle pine tror jag, det står vi en garage uppfart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 30 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 (redigerad) Ok , har hittat alla förutom Cheetah. Den står inte där vart kartan påpekar. EDIT: Hitta de nu. Redigerad 30 mars, 2005 av _Neo_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts