Master_sage Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 (redigerad) Lyssna på det här!! Köp ett Nintendo Ds för 47 amerikanska dollar ,dvs ca 376kr !!! Produkten kan köpas på Clearotclub Men man måste vara medlem ..tror de kostar pengar men inte mycke.. På Webhallen Kostar det typ 1599 nånting! Redigerad 29 mars, 2005 av EBBA_GRÖN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Jag tror inte riktigt på det.....stämmer det verkligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Det kostar runt 1000-2000 kronor att bli med i cluben....så en liten slant är det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Vad snackar du om? det kostar $19.95 att joina.. det blir 138,25 svenska kronor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Hmm....jag måste nog läst fel....hehe sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 29 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Det är ju inte mycke! Kolla hur billigt allt e ! Ett ps2 för ca 450kr typ! Jag ska lätt joina! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 http://www.matrixwatch.org/forums/archive/...php/t-1751.html Läs detta så förstår ni att sidan är en bluff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 29 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 http://www.matrixwatch.org/forums/archive/...php/t-1751.html Läs detta så förstår ni att sidan är en bluff. Jag ska iallafall köpa ds! Om dem lurar mig så ska jag..stämma dem ! o efter det halshugga dem alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Jag ska iallafall köpa ds! Om dem lurar mig så ska jag..stämma dem ! o efter det halshugga dem alla! Dom har nog tänkt på stämningen. men hur i helvete kan dom sälja så billigt om det inte är en bluff? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Men för fan användarnamnet och lösenordet är samma för alla som joinar och det änd du får är länkar till auktioner. Kolla själv med användarnamnet och lösenordet längst ner på länken jag postade innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 29 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Men för fan användarnamnet och lösenordet är samma för alla som joinar och det änd du får är länkar till auktioner. Kolla själv med användarnamnet och lösenordet längst ner på länken jag postade innan. VA FAN!! Jag ska döda dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Lyssna på det här!! Köp ett Nintendo Ds för 47 amerikanska dollar ,dvs ca 376kr !!! Produkten kan köpas på Clearotclub Men man måste vara medlem ..tror de kostar pengar men inte mycke.. På Webhallen Kostar det typ 1599 nånting! Snälla. När ska folk sluta gå på sånt där? Kritiskt tänkande: Hur skulle valfritt företag tjäna pengar på att sälja valfritt föremål så här billigt? Svar: Det gör dom inte, dom förlorar förmodligen pengar på varje såld produkt. Slutsats: Dom försöker lura pengar av folk. Gå aldrig på sånt här, ett företags mål är att tjäna pengar. Kom ihåg det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Snälla. När ska folk sluta gå på sånt där? Kritiskt tänkande: Hur skulle valfritt företag tjäna pengar på att sälja valfritt föremål så här billigt? Svar: Det gör dom inte, dom förlorar förmodligen pengar på varje såld produkt. Slutsats: Dom försöker lura pengar av folk. Gå aldrig på sånt här, ett företags mål är att tjäna pengar. Kom ihåg det! Jag älskar dig. Du sprider glädje vart du än går. Lär mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Jag älskar dig. Mmm...älskar... Mumsigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Mmm...älskar... Mumsigt... Låt oss hona! (Någon mer som såg Coneheads idag? Jävla kul film!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Ehm varför skriver du det här? Nej..det gjorde jag inte.Vard den bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Taskigt att folk går på massa sånt här skit. Nelson sound : he he ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts