notorius Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Min fläkt är ganska konstig. När jag kör krävande spel som t.ex. NFSU 2 och COD så börjar den låta helt knas, den får typ ryck, den snurrar fort i en sekund, sen lugnar den ner sig i 5 sekunder för att sedan börja rycka igen. Vad ska jag göra? rädd att den ska överhettas när man spelar Mitt grafikkort är ATI RADEON 9100 SE om ni undrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Öppna och dammsug... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 29 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Men datorn är helt ny lixom, kan det inte vara något annat`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 29 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Kollade på fläkten och det fanns typ 2 g damm på den så jag tror inte det kan var det som gör att den låter helt mongo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Kollade på fläkten och det fanns typ 2 g damm på den så jag tror inte det kan var det som gör att den låter helt mongo Då var det ju som Arman sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 30 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Nej, tvärtom, Arman hade fel, det fanns inget damm på fläkten ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Varför sa du det då? det fanns typ 2 g damm på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Säker på att det inte är hårddisken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 30 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Ja, för att den låter som vanligt, det är fläkten. Aldrig varit med om något som detta här, att fläkten får sånna ryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts