Renard Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Och i uppdraget " Just buissnes" när man åker i den där stora " Los angeles river" så kommer de en lastbil ner från en bro som sedan jagar en. Det är en scen ur Terminator 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 (redigerad) Jag tycker det är grymt roligt att Rockstar* gör en massa "påskägg" som de ni har skrivit! Älskar sånt! Ska göra en massa sånt när jag spelar in mina filmer Edit: Jag kollade på en av Ign's nya bilder och upptäckte att på tavlan uppe till vänster är det bilden på Candy Suxxx. Vet inte om ni sett det redan och att det är "old news" osv. Hennes karriär kanske har spridigt sig från Vice City till San Andreas Redigerad 6 juni, 2005 av helmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Edit: Jag kollade på en av Ign's nya bilder och upptäckte att på tavlan uppe till vänster är det bilden på Candy Suxxx. Vet inte om ni sett det redan och att det är "old news" osv. Hennes karriär kanske har spridigt sig från Vice City till San Andreas Jo, den affischen kan man se lite här och var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts