Arman Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Kanske en onödig topic för de som inte bryr sig men till de som är intresserade... Har tänkt på en grej när det gäller känsligheterna vid knapparna... På PS2-versionen så kan man faktiskt köra bilen saktare och gå sakta om man trycker på knappen försiktigt. Med detta så kan man åka lugnt och gå som de andra människorna i staden... Men jag har för mig att datorernas tangentbord inte har den sort av kontrollegenskaper och det blir nog en stor skillnad på PC-versionen och PS2-versionen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Kanske en onödig topic för de som inte bryr sig men till de som är intresserade... Har tänkt på en grej när det gäller känsligheterna vid knapparna... På PS2-versionen så kan man faktiskt köra bilen saktare och gå sakta om man trycker på knappen försiktigt. Med detta så kan man åka lugnt och gå som de andra människorna i staden... Men jag har för mig att datorernas tangentbord inte har den sort av kontrollegenskaper och det blir nog en stor skillnad på PC-versionen och PS2-versionen... Det har du rätt i. Fast folk som har sån där kontroll till PC, Gamepad eller va den nu heter, kan ju gå å köra sakta. Men det kanske finns nån knapp som man håller inne å sen gasa/gå så går de sakta, inte säker, men kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Även om tangentbordet skulle ha den tryckkänslighet som PS2 kontrollen har så skulle det iallafall vara stor skillnad, det går inte att gämföra känslan att spela det på PS2 jämfört med pc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Det är bara trycka in framåtpil 10 hundradelssekunder, släppa i 1 sekund, trycka in framåtpil 10 hundradelssekunder, släppa i 1 sekund, trycka in framåtpil 10 hundradelssekunder, släppa i 1 sekund, och så vidare så åker man sakta. Men motorljudet kanske låter lite irriterande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Även om tangentbordet skulle ha den tryckkänslighet som PS2 kontrollen har så skulle det iallafall vara stor skillnad, det går inte att gämföra känslan att spela det på PS2 jämfört med pc. Wörd Azore, det är stor skillnad på känslan, på Keyboard så är de så stort, man kan snubbla över massa tangenter å knappar. Fast på PS2 har man alla knappar i nog bra avstånd, Och så finns de inte massa onödiga knappar, fast det är ju ganska självklart, PS2 handkontroller är ju gjorda för spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Mmm, känslan är alltid bättre när man spelar PS2. Jag har skaffat en adapter så jag kan använda PS2 handkontrollen till datorn. Det fungerar bra, och riktgt härligt till de flesta sportspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Mmm, känslan är alltid bättre när man spelar PS2. Jag har skaffat en adapter så jag kan använda PS2 handkontrollen till datorn. Det fungerar bra, och riktgt härligt till de flesta sportspel. Var kan man skaffa en sån adapter?, på Teknik Magasinet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Var kan man skaffa en sån adapter?, på Teknik Magasinet eller? Denna har inte jag, men jag köpte min också från webahllen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Argon Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Känslan är bättre på pc än ps21 Maiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Argon Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Ursäkta ettan i slutet, klantigt av mig: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Argon: Om du nån gång skriver fel i en post, vill ändra den eller lägga till nått så tryck på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Men är det inte bara att trycka lösare på W (eller pil-upp)? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Men är det inte bara att trycka lösare på W (eller pil-upp)? :S Nej tyvär men det fans en knapp som gjorde att man gick istället för sprang i förra gta:t så då borde de finnas i nya men köra sakta hmm då får du ha nån slags av dosa de går inte med ett tagent bord sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts