Chucky_4 Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Detta är världes skönaste bild hahahahaha (om någon vill ha den): Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Ful men ändå... "Dagens lol"? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Dagens lol är faktiskt inte en "officiell skämt-tråd" alla verkar tro det men så är det inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Kanske inte, men den skulle ändå passa jäkligt bra där, för tänk om alla skulle göra nya trådart för varje skämt, länk, eller bild de hittade! Hur många trådar skulle inte det bli? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Dagens lol är faktiskt inte en "officiell skämt-tråd" alla verkar tro det men så är det inte Men är det inte smartare att samla allt där. Jag menar atta starta en ny topic för allt roligt skulle inte fungera allt för bra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Kanske inte, men den skulle ändå passa jäkligt bra där, för tänk om alla skulle göra nya trådart för varje skämt, länk, eller bild de hittade! Hur många trådar skulle inte det bli? Jo, men modsen kan ju egentligen inte säga "denna ska vara i dagens lol" eftersom det inte finns nån regel för att roliga saker ska postas där Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Jo, men modsen kan ju egentligen inte säga "denna ska vara i dagens lol" eftersom det inte finns nån regel för att roliga saker ska postas där Nej men som sagt; den passar mycket bättre där! Förövrigt jäkligt rolig bild! (även om jag sett den innan) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 .jag förstår inte det roliga med bilden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Grym lama eller vafan det är, men vad är det roliga...? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Jak er snel hest.<---- en dum hest Jak er snel julhest<----- ännu en dum hest, men denna hesten är ullig och vit. Fattar du inte? Jag har klottrat sönder vårat klassrum med texten: " Er do en snel hest?" Våran lärare höll på att slå ihjäl mig... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Grym lama eller vafan det är, men vad är det roliga...? Jag gissar på att det är en Jak. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 (redigerad) Jak er snel hest.<---- en dum hest Jak er snel julhest<----- ännu en dum hest, men denna hesten är ullig och vit. Fattar du inte? Jag har klottrat sönder vårat klassrum med texten: " Er do en snel hest?" Våran lärare höll på att slå ihjäl mig... På rasterna brukar jag springa fram till tavlan och skriva "TUPAC AMARU SHAKUR" med stora bokstäver mitt på tavlan. Ganska skoj. Funderar på att ändra till "TUPAC AMARU SHAKUR WAS HERE". =))) Redigerad 28 mars, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Det där är ingen jak. Jakar ser ut som typ... myskoxar. Man kan i alla fall dra vissa liknelser. Stor jäkla bild på jak... Genom min omfattande undersökning kan vi alltså fastställa att 'julhesten' är en undercover-lama. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Dagens lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts