Guest AdamZZ Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Den officiella Vapen request topicen är öppen om ni vill ha ett vapen skriv det här så kanske nån moddare gör ett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Onödigaste topicen på länge tror jag... Ska jag sätta rapport på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Onödigaste topicen på länge tror jag... Ska jag sätta rapport på den? Har du inget liv eller? btw till adamzz gör en katana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 (redigerad) Vadå onödig kanske nån vill ha ett vapen och då är det onödigt att det blir en ny topic för varje vapen nån vill ha!! Ok jag kan försöka med tanke på att jag inte är jätte bra men det finns gö redan en Redigerad 28 mars, 2005 av AdamZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Jag letar efter en sån stor mod som byter ut allting, exempel helt nya bilar mm. Jag hade en installerad för ett tag sen men jag kommer inte ihåg vart jag hittade den så jag undra om någon vet vart jag finner en! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 ÖÖÖÖ offtopic elle men jag vet inte har inte sett nån prova >>>><<<< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 (redigerad) Onödigaste topicen på länge tror jag... Ska jag sätta rapport på den? Mm den här är faktiskt onödig.. tror ni själva att den här topicen kommer hålla? nee pricis den kommer trila bort som alla andra.. och sen kommer alla nya här på forumet ändå göra en ny topic.. lika bra du raporterar den här.. Redigerad 28 mars, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Men för fan, nån kan väl göra en samlingstopic där man man samlar alla frågor som har med allt möjligt om modding att göra så slipper vi få en hel del nya topic's med bara onödiga frågor i.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Jag letar efter en sån stor mod som byter ut allting, exempel helt nya bilar mm. Jag hade en installerad för ett tag sen men jag kommer inte ihåg vart jag hittade den så jag undra om någon vet vart jag finner en! Och Kurby de finns en gammal tråd i forumet om sånna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 STOR BOKSTAV denna kanske?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 JO! Men eftersom alla skapar nya topic's ändå! Det kommer aldrig att gå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 (redigerad) Katanan snart klar behöver texturer om ni vill ha den längre säg till då EDIT: jag kan inte göra den böjd så jag gör den rak men jag ger gärna en 3ds eller SKP fil till den som kan EDIT2:byter ut bilden mot ny Redigerad 28 mars, 2005 av AdamZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Men för fan, nån kan väl göra en samlingstopic där man man samlar alla frågor som har med allt möjligt om modding att göra så slipper vi få en hel del nya topic's med bara onödiga frågor i.... Ja!!!! och så tar vi bort alla "subforum" och har bara en topic som heter modding och en som heter gta vc och sen som heter allmänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Har du inget liv eller? btw till adamzz gör en katana Det jag menade var att han skrivt "om ni vill ha ett vapen skriv det här så kanske nån moddare gör ett" Det var det jag menade... Inte att han skulle göra det... Utan nån moddare kanske gör det... Och det var DET jag menade var onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Jag gör men dom blir inte så jätte bra jag håller på med en katana!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Rätta mig om jag har fel, men finns det inte redan med en katana? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 (redigerad) Det jag menade var att han skrivt "om ni vill ha ett vapen skriv det här så kanske nån moddare gör ett" Det var det jag menade... Inte att han skulle göra det... Utan nån moddare kanske gör det... Och det var DET jag menade var onödigt Dom rea'r ut ett liv på blocket under skräp/begangnat __________________________ MELLER: jo men man kan ju göra bättre elelr en mer annorlunda man måste ju börja nånstans ju jag tycker adamzz ROCKAR!! Redigerad 31 mars, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts