vinnecool Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Börjar kännas tomt i min musik, så jag vill ha tips på sköna låtar! Helst trance(techno, men också hårdrock/metal Inget blackmetal, eller 80-tal! Gärna låånga listor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 (redigerad) Kass rubrik på tråden, skriv vad tråden handlar om i rubriken! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=26321 <-- där finns en lista med dance/trance jag tycker är bra Redigerad 28 mars, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 28 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Kass rubrik på tråden, skriv vad tråden handlar om i rubriken! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=26321 <-- där finns en lista med dance/trance jag tycker är bra Sry för låttiteln, tänkte inte så mycket! Har ärligt talat redan alla låtar där, jag, ehrrm, hittade dom i busken, förut! Har redan sökt på typ fyrtio olika saker i jakten på ny msuik, inklusive den där topicen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 (redigerad) Tjá, Shinedown har gosig musik, (www.shinedown.com) Shinedown - No More Love Shinedown - Laccerated Shinedown - Simple Man Shinedown - 45 Shinedown - Crying out Shinedown - Burning Bright Shinedown - Fly From The Inside Sevendust är också mye bra, Sevendust - Separate Sevendust - Damaged Sevendust - Enemy Sevendust - Suffocate Placebo - Every me Every you Manowar - Brothers of Metal Manowar - Warriors of the World -United- Manowar - Battle Hymn Jackyl - When Will It Rain Jackyl - I Stand Alone Jackyl - I Hate You Bin Laden Foo Figthers - All my Life Foo Figthers - Times Like This Foo Figthers - Have A Cigar (Pink Cover) Dark Tranquility - Emptier Still Dark Tranquility - Auctioned Dark Tranquility - Undo Control Dark Tranquility - Shadow Duet Dark Tranquility - Punish My Heaven Dark Tranquility - The Poison Well Dark Tranquility - Cathode Ray Sun Dark Tranquility - The Sun Fired Blanks Dark Tranquility - Ex Nihilo Får se om jag orkar luska fram något mer sen. (Alla låtar ovanför den här texten är rock/hårdrock förstås ) *EDIT* Sry för låttiteln, tänkte inte så mycket! låttiteln? ;D Tehehehe Liten feltrycksnisse på g eller? Redigerad 28 mars, 2005 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 28 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 låttiteln? ;D Tehehehe Liten feltrycksnisse på g eller? Mm, jag är lite seg idag... huvudvärk o grejs, och jag som bara va uppe till fyra igår! fler tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Jag skulle kunna skriva en del här, men jag tror inte du skulle uppskatta det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 28 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Jag skulle kunna skriva en del här, men jag tror inte du skulle uppskatta det... Nae, ja e ju inte riktigt hiphopare, mer än att jag lyssnar på två låtar av timbuktu om det nu räknas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts