Hultenius Skrivet 25 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2002 Nu när ni ändå tog upp webbspelet "De kriminella" tänkte jag passa på att göra lite reklam om ett annat webbspel som heter Tycoononline. Det är ett spel där man ska driva ett företag så bra som möjligt. Det finns mycket man kan göra men själv satsar jag på grisar och korv (samma kedja) och det går skitbra En bra sak med spelet är att man bara får logga in 4 ggr/dag och max 2h/dag (annars skulle de som var online mest vinna). Ni borde testa för det är roligare än det ser ut Tycoononline Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 25 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2002 wow va coolt!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2002 (redigerad) Dålig, gammal sida. Man måste ha företag för att bli medlem, står det. Tycoononline får betyg: 2/10 från mig. ----- ÄDIT BY GTaJäGaReN ----- Tror jag har läst fel för alltid då. Såg nu va dom mena! Redigerad 25 december, 2002 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 25 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2002 Fy fan va kul det värkar, älskar sånt här när man ska driva egna företag... Men hur ska jag göra för att få pengar?? Har presis registrerat mig o startat ett företag... Vad nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 25 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2002 Gjorde ett banklån nu o köpte en bonngård, hehe...inte direkt vad jag tänkt sattsa på när jag blir stor men-men... Får hoppas jag kan dra in lite kulor så jag kan skaffa nått bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 25 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2002 jag e meldlem det e skit skojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 25 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2002 jag e meldlem det e skit skojj mm! Vad heter du där? Jag heter "Martin Skitidet" hehe...mitt företag heter Provler, för tillfäellet tilvarkar vi grisar, hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2002 Gjorde ett banklån nu o köpte en bonngård, hehe...inte direkt vad jag tänkt sattsa på när jag blir stor men-men... Får hoppas jag kan dra in lite kulor så jag kan skaffa nått bättre... Hehe, en konkurrent med andra ord Mitt företag heter Bondtech Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 Hehe, en konkurrent med andra ord Mitt företag heter Bondtech Haha, men jag får se, ska försöka sälja bondgården o sattsa på annat, men jag gjorde bort mig lite, tänkte köpa ett kontor, men då uknde jag nite låna så mkt pengar uptäckte jag för ssent, så jag fick betala tillbax allt, så jag förlorade massa pengar, dumt gjort av mig... Jag funderar på att skaffa en reklambyro... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 jag är också medlem kul spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 (redigerad) Mitt företag heter Zakterazib säg bara till ifall ni vill köpa grisar!! Och jag blev rejält sur när kära v-ås inte fanns med! Redigerad 26 december, 2002 av MasterOfGames Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 jag är ochså med. heter Mac Donald och äger ett sågvärk i göteborg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 Jag ska få ta över ett stort företag av en! Då kommer jag tjäna pengar...fast jag vet inte om jag ska ha det så jättelänge o sattsa på det för det är roligare att ha byggt upp allt själv ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Mitt egna företag som jag startat själv, där byggde jag ett kontor, det tar 24 timmar så det blir klart idag vid kl 2... Men när jag skulle logga in idag så stog det bara "du har redan loggat in fyra gånger idag!"..JÄVLA SKIT! det har jag inte alls!!! Jag har inte loggat in en enda gång idag! Jag skickade iväg ett mail där jag skrev att jag var jävligt besviken på dom...hoppas dom kan fixa det...Annars jävlar ska dom få känna att dom lever, hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 hehe, precis samma fel som jag har. Jag har också skickat iväg ett mail till dom där jag skrev att jag var mkt besviken. SEGT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 (redigerad) Jag kommer inte in. Vet inte mitt användarnamn. *Edit* Nu e tydligen mitt lösenord fel fast det är det dom har skickat till min mail. Redigerad 27 december, 2002 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Jag kommer inte in. Vet inte mitt användarnamn. men det har du ju fått med mailet som kommit till dig, plus att du skrev i ett när du registrerade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Jag tror alla har det felet, att det står att man loggat in 4 gånger idag trotts att man inte har det... Felet ligger väll på deras sida...trolgigt vis nått med databasen eller scriptet som ska radera hur många gånger man loggat in varje natt eller nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 (redigerad) Ja nåt fel är det! Du är inloggad för 3:e gången idag. Du kan endast logga in 4 gånger per dag. Detta är en begränsning för att minska den enorma mängd bandbredd som används i Tycoon Online. Inloggningsförbud mellan 23.50 - 00.20 varje natt. Inloggade medlemmar blir utslängda då. Jag har bara varit inloggad 1 gång idag!! Och hur säljer man grisar?? Redigerad 27 december, 2002 av MasterOfGames Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 läs hjälpen på deras sida.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts