Arman Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Köpte nyss dessa skor (bilden)... enligt affärens skylt stog det Herr/Dam-storlekar... men är verkligen det sant? Försöker de locka herrar att köpa den också? Vet någon någonting om denna sko? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Så du har gått och köpt "adidas skor som alla fjortisar har, hihihi".. nej, men sånna där har väl både killar och tjejer. Inget konstigt med de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Yesah, jag har såna fast med hög plös eller fan det kallas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Dom var snygga. Inga tjejskor...tror jag inte iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Dom var snygga. Inga tjejskor...tror jag inte iallafall Det är bredden på sulan som gör den så tjejig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Har också lyckas tjejskor Skecher dillema, tyckte dom var snygga i affären, sen såg jag W:et Men kommer antagligen andvända dom ändå eftersom dom inte är så tjejiga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Klart att en kille kan ha dom skorna. Ser ut som dam/herr modell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Grattis till ett par fjortisskor ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Grattis till ett par fjortisskor ! Sen när gjorde skor så att man blev fjortis. Visserligen vet jag inte varför han köpte skorna. Du har visserligen rätt att han kan betraktas som fjortis om han köpta skorna bara för att alla andra har gjort det. Om han köpte skorna av egen vilja och ingen annans så ska han inte betraktas som fjortis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Sen när gjorde skor så att man blev fjortis. Visserligen vet jag inte varför han köpte skorna. Du har visserligen rätt att han kan betraktas som fjortis om han köpta skorna bara för att alla andra har gjort det. Om han köpte skorna av egen vilja och ingen annans så ska han inte betraktas som fjortis. Enligt dig , som vet ve, han är. Men om någon ser han på stan så tänker dom säkert : Titta silken fjortis ! alla fjortisar har sånna skor ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 *Jag har dom svart orange i Strlk 46 så jag tor inte det är tjejstorlekar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 (redigerad) Enligt dig , som vet ve, han är. Men om någon ser han på stan så tänker dom säkert : Titta silken fjortis ! alla fjortisar har sånna skor ! Jag tror inga svarthåriga kan vara fjortisar sörru... Med tanke på att jag är svarthårig och som har föräldrar med utländsk bakgrund... Redigerad 28 mars, 2005 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Jag tror inga svarthåriga kan vara fjortisar sörru... Med tanke på att jag är svarthårig och som har föräldrar med utländsk bakgrund... Lol? Varför kan dom inte det va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrik89 Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Offtopic: jag tror det är nån som behöver en förklaring vad en fjortis är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Offtopic: jag tror det är nån som behöver en förklaring vad en fjortis är Du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Yesah, jag har såna fast med hög plös eller fan det kallas Heter inte de Adidas Monaco GP? Sådana har jag iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Om du har ganska stor storlek på fötterna kan du nog vara lugn. jag tror inte dom säljer damskor med storlek 43-44, om du nu har det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Heter inte de Adidas Monaco GP? Nja, Tuscany, Monza och Monaco ingår i Adidas F1-kampanj... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Nja, Tuscany, Monza och Monaco ingår i Adidas F1-kampanj... Ååå F1-skor Måste jag ju ha! Har utslitna nike just nu...[skryt]och mina 1500kr vattentäta ecco känglor[/skryt]. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Ååå F1-skor Måste jag ju ha! Har utslitna nike just nu...[skryt]och mina 1500kr vattentäta ecco känglor[/skryt]. Om du vill ha "riktiga" F1-skor så köp Pumas röda Ferrari-skor med Ferraris logga på kanten... skorna är testversioner och kostar 1000 kr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts