Epson Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 När jag uppdaterade till battlefield 1942 version 1.61 så blev gubbarna hoch flaggorna helt konstiga ni ser på bliden... :'( :'( :'( Det här har hänt förut och inte bara på battelfield. Klicka här för att se bilden :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 När jag uppdaterade till battlefield 1942 version 1.61 så blev gubbarna hoch flaggorna helt konstiga ni ser på bliden... :'( :'( :'( Det här har hänt förut och inte bara på battelfield. Klicka här för att se bilden :'( Är inte du lite för liten för att vara på Gtasajtens forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Är inte du lite för liten för att vara på Gtasajtens forum? Vad? har jag missat något nu? On topic: Testa att installera drivrutiner för ditt grafikkort, om du inte redan gjort. Vet du inte hur så vill jag veta vad du har för grafikkort? - annars kan jag inte hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Vad? har jag missat något nu? On topic: Testa att installera drivrutiner för ditt grafikkort, om du inte redan gjort. Vet du inte hur så vill jag veta vad du har för grafikkort? - annars kan jag inte hjälpa dig. Han är tio, sett han på ett annat forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Han är tio, sett han på ett annat forum. Oh ok Oj tio.. hur mycket engelska kan man då tro? Du har ingen bror som kan hjälpa dig ladda ner drivrutiner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Prova med nya drivrutiner till ditt grafikkort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts