berit Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Vote: Osäker det manuella siktet kan nog iaf underlätta i vissa situationer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toffe Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Vote: Ja. Det är klart att GTA San Andreas blir bättre på PC. Som jag skrev nyss i en annan tråd, GTA är ju från början ett PC spel. Precis som med GTA III och Vice City blir San Andreas (till PC (doh!?)) bättre än till PS2 (enligt mig). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Ska inte köpa pc-verisionen eftersom jag redan har spelet till ps2. Men det blir ju självklart bättre på pc. Man kan ju modda bland annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Hoppas dom ändrar så att det går snabbare att testa/byta kläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Nej, spel ska spelas på konsoll... ...Det är min enda åsikt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Argon Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Självklart!!! Pc är en så överlägset kraftfull maskin så det går inte att jämföra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Efter att ha tänkt på det lite tror jag att det kan bli soft... soeciellt med alla moddar sen *mumma* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Vote: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Det blir klart bättre på Pc verisionen, en sak som jag tycker är mycket bra är att dom förbättrar ''draw distancen''. Hoppas dom ochså har förbättrat alla pop-up effekter, dom är extremt störande, speciellt i San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Får hålla me Funnylin "Självfallet! Allt blir bättre på PC!" Inte minst grafiken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Jag har sagt det innan och säger det igen: Spel är till för att spelas på spelkonsplernas spelkonsol: PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Läs min sign och ni fattar min vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Pc for teh win! Eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Nej fan d ska vara orginalet:Ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Argon Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) Just det det ska vara orginalet, alltså pc. Ps2 var inte ens påkommen förän långt efter pc:ns utveckling. Redigerad 18 april, 2005 av Argon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Ps2 eller PC....Hmm... En data laggar mer...Jag tar ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 En grej som jag stör mig på , en väldigt liten sådan som ni säkert tycker är larvigt . det är att jag tycker om att gå inte springa utan gå ilte lungt och chilla o skjuta headshots när man GÅR emot dom. haha skratta om ni vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Argon Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Ps2 är ett tv spel vilket är lika med en leksak, en dator däremot är en mogen maskin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Jahapp....Dyra leksaker vi får ha nuförtiden....ca 5000 spänn. En dator är visserligen bra men dom är inte avsedda för spel så därför väljer jag Ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Ps2 eller PC....Hmm... En data laggar mer...Jag tar ps2 Beror på vad man har för dator. För mig kommer det nog fungera alldeles utmärkt utan lagg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts