-NightHawk- Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Jag tror att det blir bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Vote: Ja, eftersom jag vill spela online.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Jag tror det. Eftersom att det kom ut senare än till PS2 så måste det vara bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Jepp de kommer de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 De e klart de kommer.... men om de inte skulle va bättre på de sättet skulle de va bättre på ett annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Självklart blir det bättre Möjligtvis kommer känslan bli lite sämre i och med att man måste spela med datorn, men spelet i sig kommer att bli kraftfullare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Jag tror att det kommer bli bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Det är väl bara nya vapnen och möjligtvis bättre grafik och längre draw distance som tillkommer, men de pillar väl inte i storyn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Man kan ju alltid modda sönder pc-verisionen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Nej det kommer inte bli bättre.Jag är 90% säker på att de har buggtestat det. men känslan kommer inte bli likadan+ tror att zeros misson's blir svåra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 De förra pc versionerna förbättrades så jag tror även San Andreas blir bättre till pc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 28 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 (redigerad) Hultenius skrev i min topic/poll! I alla fall, tack för alla svar, det var väldigt intressant att få veta vad ni tycker/tror!! Redigerad 28 mars, 2005 av MatteTatte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Hultenius skrev i min topic! Vad har det med saken och göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Vad har det med saken och göra? Han kanske tyckte det var mäktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Han kanske tyckte det var mäktigt Hahahaha, ser inte det mäktiga i det (sorry Hultenius) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 JA! Man slipper autosiktet / sikta med spaken som jag inte klarar av... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Vote: Ja Det blir väll alla spel typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Vote: Ja Dom andra GTA-spelen har ju varit bättre på PC så varför skulle inte S.A vara det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Självfallet! Allt blir bättre på PC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts