Lancelot Skrivet 25 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2002 jag har klarat alla uppdragen på "kaufman cabs" men det finns ingen zebra taxi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crime Lord Skrivet 25 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2002 den ska finnas i taxi garaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2002 den ska vara där taxin stod i kaufman cabs. Är du säker på att du har klarat Cabmageddon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 den ska finnas i taxi garaget Caufman har inget garage! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ludde Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 Jo de har ett taxi garage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 26 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 den ska vara där taxin stod i kaufman cabs. Är du säker på att du har klarat Cabmageddon? Jag är helt säker på det.. man ska döda ledaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 Jo de har ett taxi garage Huh? vardå? Zebra-taxin står ju i själva byggnaden. Var är garaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crime Lord Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 byggnaden är j u garaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 byggnaden är j u garaget Fin smiley mitt i texten! Jaja, men det är ju inget riktigt garage som man kan spara bilar i...=( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 De är ju ett garage eftersom de står bilar där. de gäller samma här som med helikoptern, de är inte alltid de står där så gå ut och sen tillbaka så finns den säkert där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 De är ju ett garage eftersom de står bilar där. de gäller samma här som med helikoptern, de är inte alltid de står där så gå ut och sen tillbaka så finns den säkert där. Bilarna? finns det flera bilar där? jag har bara sett en bil stå där, och det är zebra-taxin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Innan första uppdraget på Kaufman Cabs så står där en vanlig Kaufman Cab och en Kaufman Cab som om man går in i den så startar uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Bilarna? finns det flera bilar där? jag har bara sett en bil stå där, och det är zebra-taxin. Yeah yeah mister Svenskalärare ursäkta min gramatik ( ) Måste ett garage ta mer än en bil för de ska vara ett garage? Våran bil står i vad vi alltid kallat ett garage men den tar bara en bil... Men visst man kan ju se garage som de man kan lagra bilar i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts