Vice. Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Trimmad el-rullstol hade jag velat köra! Tänk att ta en sån, från en gammal dam med röd handväska och köra iväg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Skulle vilja se en vatten skoter. Vote:Vattenskoter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 (redigerad) Jag tog också vatten... Men el-rullstol trimmad hade varit grymt Redigerad 28 mars, 2005 av __GURRA__ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Ubåt vore nice Vote:Ubåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mercedes_the_king Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Hallå det finns en u-båt fast den gå int å köra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Vattenskoter eller en moped thx suzuki pv sku va coolt men hellst en moped monki honda 50cc vote:Vattenskoter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Hallå det finns en u-båt fast den gå int å köra!! Hallå ja! Hur är det!? Det finns en ubåt och den går inte att köra ja!? Pollen frågade, vilket fordon du skulle VILJA köra!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Jag skulle tycka det var kul med en vattenskoter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Hallå ja! Hur är det!? Det finns en ubåt och den går inte att köra ja!? Pollen frågade, vilket fordon du skulle VILJA köra!? Var ligger den u-båten? Vote: NULL vote. Jag skulle vilja ha lite snö uppe på ett högt berg å köra SKOTER! (Snöskoter, inte scooter eller Vattenskoter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Var ligger den u-båten? Det finns en ubåt vid Esplanade East (SF). Kollar man med kamera över den hittar man en Snapshot (Photo Ops) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 (redigerad) Var ligger den u-båten? Här är ubåten dåra : Redigerad 28 mars, 2005 av MatteTatte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Man kan inte köra ubåten, eller hur? Gräsklippare har jag åkt! Finns nånstans bland de höga bergen i Los Santos vid bebyggelsen. En hangglider vore verkligen något. Om nått är 90-tal så är det såna! Vattenscooter är sååååå 1987 =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Man kan inte köra ubåten, eller hur? Har prövat 20 000 gånger och det går inte att köra ubåten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Jag skulle vilja ha en stylad NRG-500 med nitro och paintjobs och vingar på sidan så man kunde flyga lite haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Körde lite gräsklippare på motorvägen idag. Det gick inte så bra. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/mover.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Haha en flakmoppe skulle va tufft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 VOTE: Vattenskoter! As kul att bränna ifrån snutbåtarna me vattenskoter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Det borde funnits mer "vanliga" cyklar, tex en damcykel och det hade vart ball med en skateboard (tänker på ramperna i LS) mer lowriders btw så borde man kunna modda motorcyklar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotring Racer Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Jag hade gärna haft några civila Patriots (Hummer) i olika modeller. Inte bara militärmodellen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Vattenskoter, skateboard, ubåt, m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts