Super Supra Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Överball översättning av "barn programmet" pingu (pingviner) var bara tvungen att dela med mig av den. Jag har nog inte skrattat så hårt på länge , tja ni får se... Download ca: >5mb ( Hemsidan som filmen finns på http://www.home.no/mornmorn/erki.html ) OBS! översättningen är "lite extrem" Enjoy! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Jupp, den är bra men gammal. Menar inget illa med gammal. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Jag ha rsett den förut men den är så jävla skön Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 (redigerad) De tär väll den som dem säger "Vi ska göra en jävla grejj o den ska vara blå" värt att tanka sett den förut, finns bara ett ordför detta... : LOL Redigerad 28 mars, 2005 av Xemtoth Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Den är bäst speciellt när dom säger:får jag bajsa på din fis Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Nej, bästa meningen är ju klart: "SKA JAG STOPPA UPP DEN HÄR PINNEN I ANUS PÅ DIG DIN JÄVLA HORPINGVIN?!?" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Det är den andra ! Den första är bättre ! Akta jävla cp barn ! Här kommeer jag med cptrucken ! Och sen finns det en annan som heter Pingu i bögskolan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Den bästa är ju "va fan har du varit?" jag har sått har i en halvtimma och frusit kuken av mig!" är det bara den pingufilmen som finns (som är översatt så klart) eller finns det mer?? länka gärna! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Och sen finns det en annan som heter Pingu i bögskolan Pingu i bögskolan, den har jag sett. Den är så jävla tråkig för dom kallar varandra cp hela tiden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Det är den andra ! Den första är bättre ! Akta jävla cp barn ! Här kommeer jag med cptrucken ! Och sen finns det en annan som heter Pingu i bögskolan CPtrucken! Da shizzle indeed, har fanimej aldrig garvat så mycket förut! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 28 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Var finns "den andra" filmen att hitta då ?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Dagens lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts