FoxtroT Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 (redigerad) Hehe, det har varit små polykrig överallt hela tiden. Mm de e så kallat Blixtkrieg Wopps ny sida Redigerad 29 mars, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJTaz Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Wopps ny sida Offtopic , varför skriver alla att det blir ny sida? Snyggt, det kommer nog med i mitt gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Offtopic , varför skriver alla att det blir ny sida? Snyggt, det kommer nog med i mitt gta Kanske har lust me de?? OCH en dum gammal vana.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Man kan väll dela in moding i tre kategorier: - Många polygoner och "enkla" texturer = Kräver en bra dator -Få polygoner och "uber" texturer = Kräver en bra dator (om resten av spelet har lika bra texturer) -Många polygoner och "uber" texturer = Kräver bra dator (Extra: - få polygoner och "enkla" texturer ) Man kan ju göra vilken stil man vill. Det var vad jag ville få fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 30 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Man kan väll dela in moding i tre kategorier: - Många polygoner och "enkla" texturer = Kräver en bra dator -Få polygoner och "uber" texturer = Kräver en bra dator (om resten av spelet har lika bra texturer) -Många polygoner och "uber" texturer = Kräver bra dator (Extra: - få polygoner och "enkla" texturer ) Man kan ju göra vilken stil man vill. Det var vad jag ville få fram. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 7 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Har lagt in den i spelet ny utan texturer lite för liten dock men det fixar jag till sen när jag har fott texturer till den^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anime_Ghost Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 JÄVLIGT SNYGGT!....*Blänger* Här kommer ett par vapen som jag velat sett i VICE CITY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anime_Ghost Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 BILD: 1. Pulse Rifle (Aliens) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anime_Ghost Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 BILD 2. Pulse Rifle (Starship Troopers) DENNA BILD: Smartgun (Aliens) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anime_Ghost Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 DENNA BILD: Fet Minigun....DENNA ÄR NÄSTAN ETT MÅSTE..Sedan ändrar man Weapons.txt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Har lagt in den i spelet ny utan texturer lite för liten dock men det fixar jag till sen när jag har fott texturer till den^^ Hm, har glömt bort meddelandet du skickade till mig. Liten fråga om det iaf. Hur passa avancerade texturer vill du ha på dina vapen egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 8 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Hm, har glömt bort meddelandet du skickade till mig. Liten fråga om det iaf. Hur passa avancerade texturer vill du ha på dina vapen egentligen? Inte särskilt avancerad en på varje sida "höger vänster" sen en på magasinet uppifrån o sen en liten på röd punkt glaset... det borde du klara om du har lyckats göra en sån fet bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts