GRIM(back Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Börjat på en p90 o det var fan inte lätt men som tur e är värsta biten över nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 FY F*N vad den är snygg älskar dom vapnena dom e grymma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
madin Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 När du gjort klart alla vapen som ligger på forumet ex baseball bat, fn 90 projektet, mm så kan du lägga allt i en zip fil för jag vill ha ALLA vapen i mitt gta Please gör de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 28 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 När du gjort klart alla vapen som ligger på forumet ex baseball bat, fn 90 projektet, mm så kan du lägga allt i en zip fil för jag vill ha ALLA vapen i mitt gta Please gör de Nej jag släpper dom var för sej men du kan ju ladda ner alla ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Börjat på en p90 o det var fan inte lätt men som tur e är värsta biten över nu Ja sen var det det där med polygonerna. Det blir på tok för många för ett litet vapen i gta. Du bör lära dig att placera ut dom bättre också ser jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Ja sen var det det där med polygonerna. Det blir på tok för många för ett litet vapen i gta. Du bör lära dig att placera ut dom bättre också ser jag... Detta har inget med denna topic att göra men jag undrar (för du verkar kunna en del om modding) vad man ska göra om ena sidan av en bil man gör i Z Modeler blir felvänd!? Kolla här längst ner så förstår du nog vad jag menar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 28 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Detta har inget med denna topic att göra men jag undrar (för du verkar kunna en del om modding) vad man ska göra om ena sidan av en bil man gör i Z Modeler blir felvänd!? Kolla här längst ner så förstår du nog vad jag menar! Jag kan inget om modeling :S jag har bresis börjat ju jag har bara modelerat i ett par dar nu... här e en update btw med polygonerna.. varför tjata om polysarna? man behöver dom för att få fina former lagagr spelet pga mina polysar föreslår jag att skaffa bättre dator o det är inte mitt problem vad du har för ekonomi så läg ner tjatet om polys! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 btw med polygonerna.. varför tjata om polysarna? man behöver dom för att få fina former lagagr spelet pga mina polysar föreslår jag att skaffa bättre dator o det är inte mitt problem vad du har för ekonomi så läg ner tjatet om polys! Jovisst behövs det för att få bättre former. Men att överdriva är aldrig bra. Om du skulle halvera polycounten skulle man inte ens se nån skillnad iom vapnet inte fyller någe vidare stor del av skärmen. Men iaf, visst, det ser jättebra ut, bara det att polycounten är för hög. Men förhoppningsvis kommer du lära dig bättre sen hur man hanterar det där bättre. För övrigt klarar min dator av det där alldeles utmärkt. Kör VC i 1600x1200 utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 28 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Jovisst behövs det för att få bättre former. Men att överdriva är aldrig bra. Om du skulle halvera polycounten skulle man inte ens se nån skillnad iom vapnet inte fyller någe vidare stor del av skärmen. Men iaf, visst, det ser jättebra ut, bara det att polycounten är för hög. Men förhoppningsvis kommer du lära dig bättre sen hur man hanterar det där bättre. För övrigt klarar min dator av det där alldeles utmärkt. Kör VC i 1600x1200 utan problem. Okay om din dator klarar det varför whinar du då för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Det är inte det som det handlar om direkt. En skicklig modellerare vet var man ska använda polygonerna och vilken mängd som är nödvändig. Ta t ex Superfly Driver på gtaforums. Han kan göra en REJÄLT snygg bil med hälften av polygonerna som är på din Mac-11 ingram. Men tänk på att det här är inte klagomål. Det är bara kritik som är till för att hjälpa dig att bli bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Fan va du är grym Grim.. du är fan asabra på att modellera.. Fattar inte hur du klarar de.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Snyggt, bra jobbat! Men kanske lite väl snyggt för att vara ett vapen, men gör en bil nån gång, lär bli asbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 28 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Det är inte det som det handlar om direkt. En skicklig modellerare vet var man ska använda polygonerna och vilken mängd som är nödvändig. Ta t ex Superfly Driver på gtaforums. Han kan göra en REJÄLT snygg bil med hälften av polygonerna som är på din Mac-11 ingram. Men tänk på att det här är inte klagomål. Det är bara kritik som är till för att hjälpa dig att bli bättre. Okay men jag har bara holt på med 3d i några dagar jag e ny börjare skit i det nu, NU ÄR JAG FÄRDIG IAF!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 SNYGG när kan man ladda ner den och var hittar du texturer till dina vapen mina ser ut som X111 vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 28 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 SNYGG när kan man ladda ner den och var hittar du texturer till dina vapen mina ser ut som X111 vapen Thx, typ på google eller nott.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 btw med polygonerna.. varför tjata om polysarna? man behöver dom för att få fina former lagagr spelet pga mina polysar föreslår jag att skaffa bättre dator o det är inte mitt problem vad du har för ekonomi så läg ner tjatet om polys! Du klarar inte riktigt kritik va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Du klarar inte riktigt kritik va? Värkar inte som de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Blev ju rätt fint det där. Men skulle vara kul att få se dig göra lite annat än vapen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts