Hummler Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Jo, jag har firefox som webbläsare men när jag sätter på IE så bara laggar hela datorn, beror det på IE eller min dator, eller är det för att jag har installerat firefox för IE funka utmärkt innan dess ? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Jag har båda webläsarna, så det borde funka. Men varför använder du IE när du har Firefox? DÄR är det stora problemet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Vad kan man förvänta sig av IE? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 27 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Jag har båda webläsarna, så det borde funka. Men varför använder du IE när du har Firefox? DÄR är det stora problemet.. För att FF är helt fuckat på fjortislunar, man kan inte se hela krypin, men det funkar med IE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 För att FF är helt fuckat på fjortislunar, man kan inte se hela krypin, men det funkar med IE Men Lunar är fulkodat så det ska funka i IE, och därför funkar det inte med Firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 27 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 (redigerad) Men Lunar är fulkodat så det ska funka i IE, och därför funkar det inte med Firefox. Hmm, okej okej ^^ Men åter till problemet, är det min dator som är sjuk eller ? Redigerad 27 mars, 2005 av Hummler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Hur "laggar" hela datorn? allmänt seg? Samma sak händer när du använder firefox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 För mig funkar det på lunar... FÖr att dra ner nån annan så säjer jag att det funkar för Curly också . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 IE laggar alltid för mig! Jag rekomenderar nog Firefox eftersom det inte kommer lika mycke pop-ups hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Men Lunar är fulkodat så det ska funka i IE, och därför funkar det inte med Firefox. Men för mig funkar inte lunar i IE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Faktumet kvarstår att folk bygger sidor som är anpassade för IE och inte FireFox och sålänge grafiker och dylikt buggar sig i FF stannar jag med gamla Explorer, det funkar dessutom finfint för mig. @ Ebba Grön: Windows Service Pack 2 blockerar också popups. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Faktumet kvarstår att folk bygger sidor som är anpassade för IE och inte FireFox och sålänge grafiker och dylikt buggar sig i FF stannar jag med gamla Explorer, det funkar dessutom finfint för mig. @ Ebba Grön: Windows Service Pack 2 blockerar också popups. Tack The dude! Men ja håller mig ändå till FireFox! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts