SAAB Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Om du vill det så ja.. Men vem fan kör i 130 om man inte e biltjuv eller leker på Autobahn? Du verkar visst vara polis. Nästan alla kör för fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Skulle passa bra som polis.. Har typ aldrig gjort något olagligt.. (förutom den där tabbletasken på 7-eleven när jag var 6 ) Men va fan man åker väll inte i 130? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Skulle passa bra som polis.. Har typ aldrig gjort något olagligt.. (förutom den där tabbletasken på 7-eleven när jag var 6 ) Men va fan man åker väll inte i 130? Säg inte det. Det är inte så mycket fortare än 110 som man får åka på våra svenska motorvägar. Kommer du köra 90 på 90 väg när du ska köra om någon då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Kommer inte köra om någon för då kan man krocka Fan vad larvig jag e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Kommer inte köra om någon för då kan man krocka Fan vad larvig jag e Tror du kommer köra om någon. Du ska se att när det blir dags för körkort för dig så kommer du säkert inse att 110 är ganska sakta. Visst det är snabbt men dagens bilar pallar mer än vad de gjorde när man satte hastighetsgränserna. I våran 9-5 Aero så känns det knappt när man kör 110 och jag skulle tro att samma ska gäller alla andra nya bilar med. Tog våran bil som exempel eftersom vi har en sån och inte har någon Volvo hemma eller något annat bilmärke av nyare modell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Har bildliga bevis på att far kör i 140 km/h på E4:an förra året. Men även så om man kör så fort så kan man bli omkörd på motorvägarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Det där var lång körtid. Hur hög hastighet mätte du i? Om man håller medelhastigheten 90 så tar det max 3 timmar. Här åkte jag Heby-Kungsbacka som det är 46 mil mellan på 4 timmar. Det beror väl på, har du åkt mellan Gbg och Karlstad? Då kanske det tar tid, mycket skitvägar förmodligen. Jag använde en guide på internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 (redigerad) mycket skitvägar förmodligen. Ja eftersom Karlstad e en skit stad som har ett skit lag som heter Färjestad som alla i min klass hejar på.. Redigerad 28 mars, 2005 av Geek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 (redigerad) Har bildliga bevis på att far kör i 140 km/h på E4:an förra året. Men även så om man kör så fort så kan man bli omkörd på motorvägarna. Hehe vi har kört strax över 200 km/h. När vi passerat det så vågade vi inte köra fortare. Men bilen skulle klarat betydligt mer. När vi köpte den så hade Saab-folket testat den nere på Autobhan och då toppade den närmare 300 km/h. Leftbehind: Jo det beror ju på. I Dalsland kanske det är mycket skitvägar. Redigerad 28 mars, 2005 av SAAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FylleSpray Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 .när vi drar ner till småland brukar våran medelhastighet ligga på runt 110-120...inte fan ligger man å fiskör på 110 på motorväg ...härromdagen maxxade vi 250 ute på nynäsvägen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Kul att åka på autobahn i 180... när man sitter i en minibuss.. de känns... mysko.. men men... här i sverige så blir de väll 130 på motorvägarna och 110 på 90 vägarna.. beror ju på hur vägen ser ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 28 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Ja eftersom Karlstad e en skit stad som har ett skit lag som heter Färjestad som alla i min klass hejar på.. Nu tycker jag du ska hålla k*ft Vilket lag håller du på då. Antagligen nåt som åkt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Mjo faktist Djurgårn åkte ju igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts