Guest AdamZZ Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 För jag vill öva på programmet och det som är lättast att få in i spelet är vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Gör en slägga eller nåt, jag vet inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Gör en glasspinne han kan slås med. Visst fan det tänkte ju jag göra. Men du kan göra en glass strut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 (redigerad) Glass strut kul men behöver texturer senare EDIT: det kan vara som enslägga men med glass istället för en spik boll Redigerad 27 mars, 2005 av AdamZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Glass strut kul men behöver texturer senare EDIT: det kan vara som enslägga men med glass istället för en spik boll En slägga har ingen spikboll, en slägga ser typ ut som en pinne med en stor kubformad sten längst ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Stoffe! Dig har jag inte sett på länge! Vapenspoiler i GTA: San Andreas: Gör en sån dildo som finns i GTA: San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 (redigerad) Ojj tänkte på fel vapen :S Gta jägarn det finns redan jag kan skicka den till dig jag har den det följer med en överaskning Redigerad 27 mars, 2005 av AdamZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Gör en mac-11 eller mac-10 dom är enkla att göra den började jag med o jag har bara modelerat i typ 6 dagar nu och det rullar på så börja med en mac-11 tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Ja jag ska men det är senare för jag har gjort en uzi men den blev ganska fyrkantig så jag gör min glassstrut-slägga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Ja jag ska men det är senare för jag har gjort en uzi men den blev ganska fyrkantig så jag gör min glassstrut-slägga Uzi är rät svår o göra med tanke på det handtage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Stoffe! Dig har jag inte sett på länge! Vapenspoiler i GTA: San Andreas: Gör en sån dildo som finns i GTA: San Andreas SÅ du vill ha en dildo till GTA vc (:!!! undra va de e för människor här igentligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Stoffe! (:!!! Dig har jag inte sett på länge! Vapenspoiler i GTA: San Andreas: Gör en sån dildo som finns i GTA: San Andreas Nä, jag har varit borta ett tag men jag är tillbaks nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 (redigerad) Nä, jag har varit borta ett tag men jag är tillbaks nu http://web.telia.com/~u86427217/smile/spam4.gif Välkommen tillbaka! http://web.telia.com/~u86427217/smile/spam4.gif @Glokkal-nätt: JAG vill inte, jag gav bara ett förslag Redigerad 27 mars, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Gör ett hus vettja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Emils trä bössa vättja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Har gjort ett hus jag håller på med ett vapen redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 (redigerad) http://web.telia.com/~u86427217/smile/spam4.gif Välkommen tillbaka! http://web.telia.com/~u86427217/smile/spam4.gif @Glokkal-nätt: JAG vill inte, jag gav bara ett förslag Hahaha.. Räknas det som spam att bara skriva "Hahaha"?? OCH jag stavas "Glockalnet" inte "Glokkal-nätt".... Redigerad 28 mars, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts