Ceone Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Jag tror jag ska köpa FiFa street. Någon som har spelat det? Är det bra? Är det lätt och "styla" som dom säger på reklamen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Ingen anning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Såg det litre snabbt hos en kompis, verkar rätt kul! Lätt och stajla, nja, ser väl ut som ett fotbollsspel på gatan brukar se ut... Kunde vart bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Tycker hela idén e rätt mysko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Tycker hela idén e rätt mysko Varför? street basket och streetfotboll ser man ju nästan överrallt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Ja men att göra ett spel om det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Testade det inne i en affär. Inte särskilt kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 De är dåligt som The Sims! De handlar typ bara om att vinna med att "styla". Bara 15 lag, 60 spelare? kul eller? och så är de lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Tyckte det var skit kul. Aldrig spelat ett sånt roligt street fotbolls spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Det finns ju inte så många street fotbollspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Det finns typ 10 st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Det finns typ 10 st. Finns de 10 STREET fotbolls spel? säg dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Kan inte alla, men har spelat typ 3-5 st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Kan inte alla, men har spelat typ 3-5 st. Vilka då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Jag sa precis att jag inte kunde de i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Fan va du ljuger. Slå upp dem nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Typ det var nått till xbox och sen fifa street, nått till game cube sen ett till som jag spelade i en spel affär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Typ det var nått till xbox och sen fifa street, nått till game cube sen ett till som jag spelade i en spel affär. Jaha dom där till xbox och det där till "game cube" då förstår vi! .. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Jag har sett ett NBA street förut, och nåt annat. Tror de finns på www.softwareexpress.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 De finns tre NBA Street! Sen finns de NFL street, så nu är de bara NHL Street som fattas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts