Elander Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Ja...det finns väl nya moves...men jag har inte kört så mycket singleplayer utan bara upptäckt saker på coop som är skitfräcka....man kan göra svin många saker och det är jätte kul att samarbeta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Får min kopia på fredag... Direkt import från USA. Dvd skiva och all that shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 (redigerad) Min syrra köpe Splintercell Chaos Theory när hon va i thailand så så fort mitt ps2 är lagat så kommer jag spela asset av mig . Redigerad 28 april, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Mitt funkar till min stora irritation. Det funkar bra tills jag startar skiten och då lägger det bara av... Vet inte vad som är problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Berätta mer please. Hur "lägger det av"? Vad har du för dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Dator: Compaq Presario 8800SE Intel Pentium 4 3.20 GHz 1 GB DDR-SDRAM 400 MHz DVD enhet 16x max DVD brännare +R\+RW 4x Nvidia Geforce FX 5600 256 MB videominne Det är typ allt. Men den lägger helt enkelt bara av när den ska laddas. Sen får jag upp den där "Skicka felrapport"-rutan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Testa att ha "spela cd:n" i båda dina cd-rom enheter (vid olika tillfällen förstås ). Har du senaste drivrutinerna till allt? www.nvidia.com för ditt grafikkort. Moderkort och ljudkort skulle också vara bra att uppdatera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 1 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Titta gärna in på min nya "posta-era-screnns-tråd". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Tack Pain jag kollar in mina drivrutiner. Ska testa att köra i båda drivers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Kan någon hjälpa mig? Jag är på uppdraget där man ska ta sig in i en bank och göra en massa shit.... men jag är inte så skicklig så att jag får alla larmen så jag ska bara göra primary sakerna....men när jag ska in i den sista dörren till sådana där saker man ska trycka på(3st)så är den man hackar isönder(om ni fattar)asså dörren till rummet). vad ska man göra? tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Jag har fått igång mitt spel nu... Tack och lov. Jävligt skoj är det. Har masat mig fram till andra banan. Men en fråga bara: När jag vill lira MP (Coop) så ber den om cd-key. Jag försöker skriva in min Cd-Key men rutorna är för små. Ska dem vara det? Hur löser jag detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts