Dee Skrivet 1 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Tack för svaret. Ni får gärna fortsätta att skriva om spelet på den här topicen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 2 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 På vilken bana sitter en vakt och spelar Splintercell PT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 2 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Kan ni beskriva all nya moves man kan göra på SCCT? Kan någon tipsa om en sida där man kan läsa den färskaste recentionen av Splintercell CT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Kan ni beskriva all nya moves man kan göra på SCCT? Kan någon tipsa om en sida där man kan läsa den färskaste recentionen av Splintercell CT? Kan du inte edit istället för att göra en trippelpost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 8 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Förlåt så mycket då... Jag ville bara veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Förlåt så mycket då... Jag ville bara veta. Snälla gå bara in på deras hemsida... www.splintercell.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 9 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Det står inte på vilken bana som en vakt sitter och spelar Splintercell PT. Därför skrev jag frågan på denna topic. Jag skrev den här topicen för att jag och många andra ska få svar på alla sina frågor om ScCT, svar på frågor man inte hittar på deras hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Något som har spelet? Är det bra? Coop.. korta eller långa banor? Svårt eller lätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hiden Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 När man lutar sig mot en vägg, går de o skjuta då när man fortfarande lutar sig mot väggen som de gick i dom föregående spelen? jag får inte de te o funka iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Nu har man SPCT då über snyggt men jag behöver lite tips över hur man kan göra, när jag spelar ett spel så är jag så himmla van att springa fram och skjuta alla jag ser typ inte smyga så mycke som man lär göra på detta. såå tacksam för tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Stanna i mörkret, försök smyga dig bakom folk, och "grab:a" de genom att trycka på action knappen. Då kan du döda/knocka vakten du just fångat utan att andra märker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Väldigt underhållande spel, köpte det till PC igår. Ligger bara på andra banan än så länge, men jag tar god tid på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Jag tänkte skapa en helt ny topic för den här frågan, men efter att ha tänkt efter ett tag så kom jag på att det var onödigt... Vilket är det roligaste ögonblicket i Chaos Theory? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 (redigerad) Jag tänkte skapa en helt ny topic för den här frågan, men efter att ha tänkt efter ett tag så kom jag på att det var onödigt... Vilket är det roligaste ögonblicket i Chaos Theory? När en vakt tror att man är en ninja, på Hokkaido Redigerad 10 april, 2005 av m0rd0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Vad har Sam gjort för att vakten skulle tro att han var ninja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 SPelet är grymmt å har bra grafik å allt sånt där men jag är ingen smygare. pang på är de som gäller för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Vad har Sam gjort för att vakten skulle tro att han var ninja? Har du kommit till Hokkaido banan? En vakt pratar med en annan om ninjor, när de pratat klart så ska man "grabba" han som går mot dig o förhöra honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Har de verkligen tagit bort back-to-wall-shooting? Jag älskar det movset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 (redigerad) Det är inte bara på banan "Hokkaido" som dom tror man e en ninja eller nåt, även på andra banor så kan man typ stå i mörkert & vissla, så säger vakten: huh,what was that?? sen om man visslar igen på ett annat ställe så säger vakten: who the hell is this guy,he think's he's dealing with some amateurs?! Det e jätte kul...och det roliga e att dom e jävla amatörer....men man kan ha på svårighetsgrad: normal,hard & expert... själv har man klarat Splinter Cell 1 på hard & Splinter Cell Pandora Tomorrow på hard jag ska först klara Chaos Theory på Normal, sen på hard & sen på expert.. det e synd att det inte fanns expert på 1an & 2an...det var för lätt på hard!! Redigerad 24 april, 2005 av Shady_4_life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 26 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 (redigerad) I början av sista banan, när en soldat står och pissar... När jag greppade honom och vände hans ansikte mot kameran, så såg jag ett rakt streck som gick lodrätt över ansiktet... har någon annan sätt det? Redigerad 26 april, 2005 av Dee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts