Dee Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Hej! Jag har sökt men inte hittat en sån här tråd som är bra, så jag skapade den här tråden... Lite onödigt vetande: Jag ska skaffa det två veckor efter releasen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 (redigerad) Tanka demot för att testa första uppdraget. tycker följande: 1. lika (nästan) linjärt. 2. ai dum. 3. alla går/smyger så jäkla fult. 4. ubersnygg grafik. 5. grym multiplayer (testat betat) Redigerad 27 mars, 2005 av Pain To ThE MaX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 För få uppdrag, bara 11st Men nya grymma moves och attacker. Speciellt att man kan hänga från taket och bryta nacken av en fiende Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 3. alla går/smyger så jäkla fult. Allt jag kan säga efter att ha kollat diverse filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Tycker det är dumt att dom gör spelen så små. Om man samlade alla tre i serien kunde spelet ha varit ett lagom stort. Annars så tycker jag SC är riktigt skojiga stealth spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Ettan är ändå ganska tillräcklig. Men pandora var ju ett skämt. Jag lärde mig att pistolen hade en lasar när jag samtidigt fattade att jag låg på sista banan - wtf Nae, får spela SC:CT i väntan på Hitman4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 28 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Jag tror att det blir grymp att hjälpa varandra på co-op mode. Tänk er att en vakt får syn på den ena spionen och precis när han ska skjuta så bryter den andra nacken av han... Jag kan tyvärr inte spela multiplayer av ett par anledningar: 1) Jag har inte spelet ännu. 2) Jag har inte bredband, så det går segt på Internet. 3) Jag kan inte spela LAN. För vi har tre datorer, två bra, men jag får inte använda den ena för det är pappas dator. 4) Vi kan inte koppla båda datorerna, för pappa har win98 på sin dator och jag har XP... för "udda" windows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 När släpps det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 1:a april tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 1:a april tror jag Ohhh då har man bara 3dagar på sig att spela tills det är skolan igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Vänta bara till dess att du hamnar i gymnasiet Nää, ska inte skrämmas - gymnasiet äger faktiskt. Man gör lite som man vill.. så länge man får mvg på prov klagar inte lärare på en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 28 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Jag är lite orolig för att min dator inte uppfyller systemkraven... Jag ska lägga upp info om systemet senare, så kan någon säga om det är tillräckliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Kan säga att det flyter på härligt med ett geforce 3ti och AMD 1800+ i 1024X768. Kan också säga att om du har ett geforce 4 MX (notera: MX) så kommer spelet inte vilja starta då de korten saknar "shaders", som är ett måste för detta spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 28 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Ok, Tack! Jag ska lägga upp info om systemet så snart som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 31 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Var får man tag i system specifikationer (info om) för sin dator? Min dator är en hyrd dator, så vi vet inte exakt vad vad jag har... kan någon säga hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Var får man tag i system specifikationer (info om) för sin dator? Min dator är en hyrd dator, så vi vet inte exakt vad vad jag har... kan någon säga hur? Gå in på kör och skriv in dxdiag, där kan man få reda på lite... Köpte Chaos idag, den är skitbra PÅ en bana satt en vakt och spelade Pandora Tomorrow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Haha fan vad coolt^^ Hoppas spelet är bra... det får fan vara värt de 10h... eehmn... 500kr som jag lär spendera på spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 1 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Hej, här kommer lite info om min dator... Operativsystem XP DirectX 9.0c System memory 1023 MB video memory 256 MB Videocard NVIDIA GeForce 6800 klarar jag att installera full?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Ja, du klarar tillochmed på högsta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Varvade nyss, bara ca 11h spelande. Varje uppdrag tog ca 1h och det var 11uppdrag Men spelet var skitbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts