david_ Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Ja som rubriken lyder: Vart kan man hitta drivrutiner till sitt grafik kort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Bra att du säger vilket du har osv. googla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 (redigerad) Tillverkarens hemsida, duuuh. Eller varför inte kartongen som grafikkortet kom i? Kolla i den, så fåru se vad jultomten har åt dig. Redigerad 27 mars, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 27 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Tillverkarens hemsida, duuuh. Eller varför inte kartongen som grafikkortet kom i? Kolla i den, så fåru se vad jultomten har åt dig. Aaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Pcgamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Men börja att säga vad du har för grafikkort kanske? Är det ATI eller Nvidia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 (redigerad) Hej jag har också problem med att hitta drivrutiner till mitt grafikkort. :'( Jag tror det e ett ''Radeon 9600 series'' men tillvärkaren e nog ATI men jag e inte helt säker. Edit: Helt korrekt. Klicka mig Välj sedan operativsystem. Tack så mycket Pain to the max jag har fixat uppdateringa nu. Redigerad 30 mars, 2005 av kalle.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Helt korrekt. Klicka mig Välj sedan operativsystem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Driverguide.com gillas om man söker drivrutiner. Och för att spara er tid så kan ni logga in på följande: USER NAME is: driver2 PASSWORD is: all Systemet bygger inte på unika profiler, så det går nog bra att ge ut denna. "Driver2all" verkar inte speciellt unik, i vilket fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Dom senaste och bästa drivrutinerna finns på www.ati.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 (redigerad) Eller Nvidia! Redigerad 28 mars, 2005 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts