Jump to content

Baseball BAT

GRIM(back
 Share

Recommended Posts

Ahahaha jätte roligt (INTE)

fan snacka om att ni inte har ett liv

Du har verkligen 0 humor, och ska du bara tracka ner på folk kan du sticka. Du vet ignet om människorna här på forumet, precis som de inte vet nåt om dig i verkliga livet. Så var tyst och glad för en jävla gångs skull online.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har verkligen 0 humor, och ska du bara tracka ner på folk kan du sticka. Du vet ignet om människorna här på forumet, precis som de inte vet nåt om dig i verkliga livet. Så var tyst och glad för en jävla gångs skull online.

Han kanske osså va ironisk? >_< Va inte så jäkla sur på honom.. men tycker gott han kan byta signatur.. it scares me...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men lätt att höra ironi över internet. Kom med bättre bortförklaringar.

Men du, GRIM eller vad du nu än heter, Du är riktigt tuff va? Sån där tuffing med -soft air gun- pistoler och mp5:or. Skolans tuffing va? Inte rädd för någon, Tycker att du är RIKTIGT tuff, vilket jag antar att du också tror att du är. Men men alltid roligt med sådana "tuffa" grabbar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men lätt att höra ironi över internet. Kom med bättre bortförklaringar.

Men du, GRIM eller vad du nu än heter, Du är riktigt tuff va? Sån där tuffing med -soft air gun- pistoler och mp5:or. Skolans tuffing va? Inte rädd för någon, Tycker att du är RIKTIGT tuff, vilket jag antar att du också tror att du är. Men men alltid roligt med sådana "tuffa" grabbar.

Nej inte spec jag e mer dator nörd än tuffing >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor