Arman Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Sadister... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Sadister... AHAHAHAHAA, den var bra Arman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 AHAHAHAHAA, den var bra Arman. Ahahaha jätte roligt (INTE) fan snacka om att ni inte har ett liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Ahahaha jätte roligt (INTE) fan snacka om att ni inte har ett liv Du har verkligen 0 humor, och ska du bara tracka ner på folk kan du sticka. Du vet ignet om människorna här på forumet, precis som de inte vet nåt om dig i verkliga livet. Så var tyst och glad för en jävla gångs skull online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Du har verkligen 0 humor, och ska du bara tracka ner på folk kan du sticka. Du vet ignet om människorna här på forumet, precis som de inte vet nåt om dig i verkliga livet. Så var tyst och glad för en jävla gångs skull online. Han kanske osså va ironisk? Va inte så jäkla sur på honom.. men tycker gott han kan byta signatur.. it scares me... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Men lätt att höra ironi över internet. Kom med bättre bortförklaringar. Men du, GRIM eller vad du nu än heter, Du är riktigt tuff va? Sån där tuffing med -soft air gun- pistoler och mp5:or. Skolans tuffing va? Inte rädd för någon, Tycker att du är RIKTIGT tuff, vilket jag antar att du också tror att du är. Men men alltid roligt med sådana "tuffa" grabbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Men lätt att höra ironi över internet. Kom med bättre bortförklaringar. Men du, GRIM eller vad du nu än heter, Du är riktigt tuff va? Sån där tuffing med -soft air gun- pistoler och mp5:or. Skolans tuffing va? Inte rädd för någon, Tycker att du är RIKTIGT tuff, vilket jag antar att du också tror att du är. Men men alltid roligt med sådana "tuffa" grabbar. Nej inte spec jag e mer dator nörd än tuffing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 (redigerad) Haha Jo precis, Helt rätt. ha. Redigerad 29 april, 2005 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Sry, stål tråd.. vete fasen var jag hadde mitt huve i går, Tagg tråd mena jag så klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Sry, stål tråd.. vete fasen var jag hadde mitt huve i går, Tagg tråd mena jag så klart. Hehe nej det e svårt att göra och så e det inte så bra det ramlar av lätt om man ska vara realistisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Haha Jo precis, Helt rätt. ha. Vart vill du komma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Damn, allt det här för att jag skriver "sadister"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Damn, allt det här för att jag skriver "sadister"... Jepp.. Ge faan i det i fortsättningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Vart vill du komma? Ja hade det varit ett svar från dig så hade det varit något i stil med "Din mamma", MEN jag ska hålla lite mer mognad nivå på mina inlägg. Nej men alla ser nog upp till dig tuffing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Hehe nej det e svårt att göra och så e det inte så bra det ramlar av lätt om man ska vara realistisk Finns faktiskt ett PS2 spel som heter Backyard Wrestling 2. På framsidan av spelet håller en kille ett paseboll trä med ståltråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 29 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Finns faktiskt ett PS2 spel som heter Backyard Wrestling 2. På framsidan av spelet håller en kille ett paseboll trä med ståltråd! Taggtråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts