R2D2 Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Jag ska köra upp en liten mini-studio i ett rum i källaren. Jag behöver ett mick-system för trummor (2 cymbaler, 2 hihats, 2 hängpukor, 1 golvpuka, 1 bas och en virvel), och ett mixerbord med kanske 8-12 kanaler. Jag vill köpa det i sverige, och så billigt som möjligt. Finns det för 3-4000 så är det grymt, finns det för mindre så är det ännu bättre. Hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 (redigerad) Hittade den här sidan verkar bra. har inte tittat så noga på sidan men... http://www.billebro.se/index.php?redirect=...hp%3Fprod%3D841 Redigerad 28 mars, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Hittade den här sidan värkar bra. har inte tittat så noga på sidan men... Lite offtopic men jag stör mig på att alla skriver "värkar", det heter verkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 JAM har nog det du söker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts