emo Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Kan någon ge mig tips hur jag kan få ner musklerna snabbt. ska fixa 100% med den där landsbygdbruden och man behöver tydligen få bort massa muskler.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Ät inget och spring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 27 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Ät inget och spring. Förlorar man muskler snabbt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 (redigerad) Förlorar man muskler snabbt då? Ja, man förlorar "energi", låt bara gubben stå en timme, fast kolla då å då. EDIT: Så han inte dör. Redigerad 27 mars, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Stick till ett gym, cykla bort ALLT fett, sen cykla, spring eller simma runt i en halvtimme eller en timme, då har man förlorat en massa muskler... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 (redigerad) Det ultimata är att bara stå upp och ner utan att röra dig! Redigerad 27 mars, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Det ultimata är att bara stå upp och ner utan att röra dig! Brukar jag alltid göra när jag vill förlora muskler, de försvinner fort som f*n när man stått still ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 VAd snackar ni ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 VAd snackar ni ?! Vad vi snackar om? Muskler och hur man snabbast förlorar de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Det ultimata är att bara stå upp och ner utan att röra dig! Uppåner? Räcker de inte me å stå vanligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Uppåner? Räcker de inte me å stå vanligt? Oj! Ursäkta om jag var otydlig jag menar naturligtvis inte att CJ ska stå på huvudet utan han ska bara stå eller gåomkring utan att göra nåt fysiskt som tex. träna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Skriv in koden no muscle or fat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Skriv in koden no muscle or fat Alla vill inte fuska. Han velade säkert ha 100% i hela spelet också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Alla vill inte fuska. Han velade säkert ha 100% i hela spelet också. ...Får du trots fusk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 ...Får du trots fusk... Vadå får man 100% trots att man har fuskat?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Vadå får man 100% trots att man har fuskat?? Nej. Rättare sagt, man KAN få, men man får inte direkt, *poff*, när man slagit in fusket som du skrev (inte menade?). Det "fanns" ju en grej så man kunde få 99% max i Vice City om man fuskade, men det var ju bara lögn. Antagligen samma sak med San Andreas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Nej. Rättare sagt, man KAN få, men man får inte direkt, *poff*, när man slagit in fusket som du skrev (inte menade?). Men jag tror inte man kan få 100% trots att man har använt koder. Hade inte typ R* gjort så man inte kan göra vissa saker. Som GTA lll t.ex, om man hade fuskat där kunde man inte skjuta vissa gubbar som man skulle skjuta i ett uppdrag. I VC kunde man inte få alla Unique Stunts på något märkligt sätt (har jag för mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Men jag tror inte man kan få 100% trots att man har använt koder. Hade inte typ R* gjort så man inte kan göra vissa saker. Som GTA lll t.ex, om man hade fuskat där kunde man inte skjuta vissa gubbar som man skulle skjuta i ett uppdrag. I VC kunde man inte få alla Unique Stunts på något märkligt sätt (har jag för mig) Varför skulle dom göra så? Det vore jävligt dumt av dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Varför skulle dom göra så? Det vore jävligt dumt av dom... Men jag personligen tycker inte att det är dumt av dom att göra så. Man ska ju inte fuska, och om man gör det får man skylla sig själv. Om man fuskar på PC så ska skivan hacka och slutar fungera (hoppas jag iaf) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Men jag personligen tycker inte att det är dumt av dom att göra så. Man ska ju inte fuska, och om man gör det får man skylla sig själv. Om man fuskar på PC så ska skivan hacka och slutar fungera (hoppas jag iaf) Det var väll o ta i lite va men iaf inte få 100%... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts