Geten123 Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Tjena! Dom flesta som läser PC Gamer vet väl att nummer hundra kommer nån gång nästa vecka. Så har ni nåra förväntningarna för jubeleumsnummret? Mina förväntningar: Nån fullversion av nåt spel Ett stort fett nummer Flashbacks Minnesvärda recensioner Med mera... Då undrar jag, har ni nåra förväntningar eller allmäna tankar om nummret, skriv det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Inte för att sabba din förhoppningar (jag hoppas samma sak) men jag tror det inte kommer vara nåt jättesärskilt mer än att det står "Nummer-100 WOHOO" eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Mina förväntningar är ungefär som dina, eller ska man säga förhoppningar? Bennet & Co är ju inte kvar :'( Hade väl varit det bästa som kunnat hända i nummer 100, att dom kommer tillbaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 27 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Inte för att sabba din förhoppningar (jag hoppas samma sak) men jag tror det inte kommer vara nåt jättesärskilt mer än att det står "Nummer-100 WOHOO" eller nåt sånt. Tror det kommer bli mer än så. Dom återstående grabbarna klarar nog det där bra inklusive en tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Läser inte den själv men jag skulle gissa på att det dom inte kommer göra någon jättestor grej över det hela. kanske lite längre än vanligt och någon pryl kanske man får men inte så mycket mer. tror därimot att när det kommer 10-års jubileum eller något liknande att det kommer vara mer rabalder kring det hela. *notera att jag prenumererar inte på den själv och inte vet någonting om tidningen utan gissar bara* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 27 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Skiter i allt ni säger, jag tror det jag tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Nån fullversion av nåt spel Stor chans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 (redigerad) Dom har sagt till många i insändarsidorna att det inte kommer att bli något speciellt.. Redigerad 27 mars, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Kvalitén på PC Gamer har sjunkit ganska mkt sen Bennet & Co lämnade tidningen. Hoppas det blir ändring på det i och med nr 100 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Längar som fan till nummer 100 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Kanske att de bara sänker priser på tidning nummer hundra. Typ om den kostar 50 kr i vanliga fall så kostar den bara 40 kr för nummer hundra eller något sådant. Läser inte PC gamer så vet inte vad dessa tidningar brukar kosta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 28 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Tack alla som sagt positiva tankar. Då vet man att nåra står på ens sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts