Guest Kurby Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Jag installera nyss Vice City och ställde började köra och så märker jag att den inte hinner rita upp banan om man kör fort! Man kommer till ett ställe där grafiken ser för jävlig ut Vad ska jag ändra på i Dislpay settings för att få detta här att fungera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 När jag trimmade en bil och körde fort, så hann den inte med, men den hinner iaf med när det är en vanlig bil. Är det en moddad bil du kör med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 När jag trimmade en bil och körde fort, så hann den inte med, men den hinner iaf med när det är en vanlig bil. Är det en moddad bil du kör med? Nej, men jag kom ändå upp i väldigt hög fart måste jag säga Men kan det vara Draw Distance eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Yup draw distance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Om du har en monsterdator kan du sätta Draw Distance till max så ser du flera mil Då kommer det nog inga fula grafikbuggar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Om du har en monsterdator kan du sätta Draw Distance till max så ser du flera mil Då kommer det nog inga fula grafikbuggar Jag får troligen en monsterdator efter sommarn i Augusti Men den jag har nu är väl hyfsad så jag har den på hälften Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Spelet är också att grafiken inte hinner målas upp... samma sak e det på min monsterdata Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Jag har max draw distance, det funkar utan att bli suddigt... det är när framelimitern är off som det blir så... den hinner inte ladda alla texturer elelr något.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts