Hultenius Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Sommartid har aktiverats på forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Då är det bara sommaren vi väntar på då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Sommartid redan? Det hade jag helt glömt bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Man kan tänka så här: När man ska ställa klockan till sommar tid så kan man vara osäker om man ska ställa fram den eller bak.då ska man tänka så här: när det börjar bli sommar så ställer man fram grillen. och när det börjar bli vinter ställer man in grillen:P Fifigt va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Man kan tänka så här: När man ska ställa klockan till sommar tid så kan man vara osäker om man ska ställa fram den eller bak.då ska man tänka så här: när det börjar bli sommar så ställer man fram grillen. och när det börjar bli vinter ställer man in grillen:P Fifigt va Min lärare drog den där i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Hehe min me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Jag minns att en hallåa sa det där på TV4 för några år sen. Man kan tänka så här också, på våren ser man fram emot sommaren, på hösten tänker man tillbaka på allt man gjort under sommaren. Eller att solen kommer fram på våren, respektive drar sig tillbaka på hösten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Sådär, klockan är framme, solen är nere, alla är glada och alla vuxna tjatar om att nu är det ljust... Jobbigt att man får sova en timme mindre.. Nu kommer man ju vakna en timme senare än vanligt! KATASTROF!! Aja, god forsättning, nu ska jag gå och öva lite (på trolleriet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Såhär tänker jag när jag ska ställa fram/tillbaka klockan. Jag sätter mig vid datorn, kollar ner i högra hörnet och kollar vad klockan är där och så följer jag den och ställer alla klockor i huset likadant. Fiffigt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Mycket fiffigt ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Jag går in i denna sidan och synkroniserar klockan därifrån: http://www.klokka.no/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Min klocka går två sekunder efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Min klocka går två sekunder efter Min går 1 sekund efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Jag fick ställa om min klocka ganska rejält 5tim 30min och 20sek skoja bara 3 sekunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 (redigerad) Min går på pricken bo Redigerad 5 april, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts