Kaboom Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Min vän Tobias ville att jag skulle posta denna. http://www.tobiasnilsson-gta.net/modules.p...e=article&sid=8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Min vän Tobias ville att jag skulle posta denna. http://www.tobiasnilsson-gta.net/modules.p...e=article&sid=8 Jag har kollat lite på hans sida, om han är din vän kan du hälsa honom att det heter "Doherty" inte "Dorthy" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Jag har kollat lite på hans sida, om han är din vän kan du hälsa honom att det heter "Doherty" inte "Dorthy" Han skrev kanske fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Han skrev kanske fel. Men jag har kollat på hela sidan och han skriver Dorthy överallt (lite kul faktist) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Den sidan va bra gjord har han där Tobias någon hemsida sku villa snacka med honom!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Men jag har kollat på hela sidan och han skriver Dorthy överallt (lite kul faktist) Offtopic; det stavas "faktiskt" och inte "faktist" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Offtopic; det stavas "faktiskt" och inte "faktist" Off topic: Det stavas faktiskt "Off topic" och inte "offtopic" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Off topic: Det stavas faktiskt "Off topic" och inte "offtopic" Off topic:Faktiskt ganska kul att följa er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Off topic:Faktiskt ganska kul att följa er Eller hur!? Ville bara markera att det är löjligt att hålla på och komentera felstavningar! Man kan inte stavva rät til allla ordd! Men nuu er det bässt at vi sluttar för annars kanshe non av os blir avstägnda för att vi prattar för myket off topic! Åtter till ämmnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Den sidan va bra gjord har han där Tobias någon hemsida sku villa snacka med honom!!!! Det här är tobias sida.Tobias nilsson-gta.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Den sidan va bra gjord har han där Tobias någon msn sku villa snacka med honom jag va lite sömnig igår så jag skrev lite fel :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Jag har hans msn men vill inte ge den, ska fråga honom om han vill ge ut den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Fick ge ut hans msn, och den lyder så här"tobiasnilsson9052000@hotmail.com" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
abo_ Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Abo sorry bara testar lite jag är ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Abo sorry bara testar lite jag är ny Och du kommer inte stanna länge! Läs igenom reglerna och guiderna så du lär dig lite om forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Vad gjorde han för nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Vad gjorde han för nåt? Han la ut en värdelös POLL... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts