Frenzy Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Hallå ! Jag undrar om det finns något program till att fånga det ljud man hör på någon sida ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Sätt din mikrofon mot högtalarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Tror det hette Anewsoft MP3 recorder eller nåt =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Nu är det inte jag som har gjort den här topicen men jag undrar lite också. Nån som vet nåt bra program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Tyckte Arman skrev nåt förut, CaptureSound @ download.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 STOR BOKSTAV. http://www.download.com/3120-20_4-0.html?q...&search=+Go%21+ Kolla lite där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Tack så mycket ! tack vare er har jag en ny soad låt på datan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Sätt din mikrofon mot högtalarna Var det ett skämt eller? Man lär ju få rundgång inte sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Lånar tråden. Någon som vet något program som gör att man kan använda ljudet ur högtalarna som mikrofonljud? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Annars funkar ju Ljudinspelaren i kombination med Creative Surround Mixer hur bra som helst. Bara att aktivera "What u hear" och spela in. Epix: Menar du att använda datorhögtalarna som förstärkare till mikrofonen? Det kan du ställa in i kontrollpanelen för ljud i Windows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Annars funkar ju Ljudinspelaren i kombination med Creative Surround Mixer hur bra som helst. Bara att aktivera "What u hear" och spela in. Man ska kunna göra det med endast ljudinspelaren också, kommer tyvärr inte ihåg hur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Ja det går det också. Redigera --> Ljudegenskaper --> Inspelning av ljud --> Volym --> Välj Wave/MP3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Kör ett exempel: Jag spelar CS och aktiverar mikrofonpratandet. I det mikrofonpratandet hörs den låt som jag spelar i Winamp. Men jag har ingen mikrofon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Haha, jag har alltid kört med micen vid högtalaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Haha, jag har alltid kört med micen vid högtalaren. De dåliga är att ljudet är lågt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts