Guest Kurby Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Jahoopp då börja det om på nytt! Jag gör en Fiat Uno och inte för jag gillar Fiat precis men det är en bra blueprint att arbeta med Lätt och så! Jag har snart gjort klart halva bilen det är bakpartiet kvar! Men sen kommer ju allt med att lägga lyktor, fönster och fälgar! Ja det är en helvetes massa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Snygg Åhh man tackar!! Offtopic: Du fick väl mitt PM? Fungerar det nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Offtopic: aa jag fick det och det funkar *** vad du är grym hur kom du på att skriva så?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 Offtopic: aa jag fick det och det funkar *** vad du är grym hur kom du på att skriva så?? Heh, jag kollar i lite buskar och fann en CD Ke* Ge**rat*r... Man får ju inte prata "Warez"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2005 (redigerad) Jahoopp då börja det om på nytt! Jag gör en Fiat Uno och inte för jag gillar Fiat precis men det är en bra blueprint att arbeta med Lätt och så! Jag har snart gjort klart halva bilen det är bakpartiet kvar! Men sen kommer ju allt med att lägga lyktor, fönster och fälgar! Ja det är en helvetes massa Ser ut att vara pricis samma som en i en film guide ja ladda hem en gång Redigerad 26 mars, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Ser ut att vara pricis samma som en i en film guide ja ladda hem en gång Jo men man måste lära sig från nånstans Jag tog samma bil för den verkade lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Update! Jag har gjort halva bilen och nu ska jag lära mig sätta ihop så den blir hel! Skriv vad ni tycker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Tycker den är snygg (som jag sa förut ) när är den klar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Tycker den är snygg (som jag sa förut ) när är den klar?? Jag har ingen aning! Beror ju hur fort jag lär mig resten av det som ska göras... Såsom jag förstått det så är det en jävla massa kvar att göra iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Ser ju bra ut än så länge, det är första gången eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Ser ju bra ut än så länge, det är första gången eller? Ja, jag får hoppas det blir bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Det blir nog jättebra det där. Ser ju riktigt bra ut för att vara första. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Härligt bra gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Hjälp, jag behöveer hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Är inte sådär jätteduktig på Zmodeller, då jag enbart använder det för att få in bilen i GTA. Men så här ska du göra om jag minns rätt: Använd mirror i Top-rutan. Fast då med enbart V:et där uppe nertryckt. Om bilen ser helt miffo ut så använd Reorient som är två snäpp under mirror. Det där borde funka. Förhoppningsvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Är inte sådär jätteduktig på Zmodeller, då jag enbart använder det för att få in bilen i GTA. Men så här ska du göra om jag minns rätt: Använd mirror i Top-rutan. Fast då med enbart V:et där uppe nertryckt. Om bilen ser helt miffo ut så använd Reorient som är två snäpp under mirror. Det där borde funka. Förhoppningsvis. Tack så jättemycket! Härligt! Detta betyder att jag kan fortsätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 (redigerad) Ja, detta blir en slags update men jag har stött på problem! Jag vill föra ihop de två halvorna, men det går inte hur jag än försöker Jag skulle bli väldigt tacksam om någon kunde ge mig en kort guide eller nån länk till en bra guide där de förklarar hur man sätter ihop de två halvorna. Jag har inte hunnit göra så mycket på senaste tiden på grund av andra grejor som man vill göra men den ska bli klar, så enkelt e det Edit: Glömde tillföra en bild! Redigerad 30 mars, 2005 av Kurby Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 (redigerad) |/|/|/|/|/|/|/| |/|/|/|/|/|/|/| |/|/|/|/|/|/|/| |/|/|/|/|/|/|/| |/|/|/|/|/|/|/| |/|/|/|/|/|/|/| polys ska gå så Redigerad 31 mars, 2005 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 |/|/|/|/|/|/|/| |/|/|/|/|/|/|/| |/|/|/|/|/|/|/| |/|/|/|/|/|/|/| |/|/|/|/|/|/|/| |/|/|/|/|/|/|/| polys ska gå så Jaha? Har de inte gjort de då? Men vet du hur man sätter ihop de två halvorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts