Wild_hawk Skrivet 25 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2002 jag kom på en rolig lek som vi kan göra, jag skapar ett forum som kommer heta FORUM ROBINSON!! Reglerna är: man måste posta minst en gång i veckan i forumet, sen när det gått två veckor så får man rösta på vem som ska åka ut ur forumet och den som är sist vinner! så vilka vill vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2002 Hmm...det låter inte särskit kul.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 vad ska man posta da ? får man skriva vad man vill eller? kan väll vara kul jag är me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 Jag e med!!verk kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 Ska vi skriva typ "Här" eller nått. Kan vi inte skicka ett PM till typ dig Wild Hawk vem vi röstar på. Om det nu blir av borde det ligga i spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 26 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 (redigerad) gå med detta forum: http://robinson.proboards12.com/index.cgi tävlingen börjar om 5 dagar!!. Redigerad 31 december, 2002 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 gå med detta forum: http://robinson.proboards12.com/index.cgi tävlingen börjar om 5 dagar!! men man kan ju inte skriva allmänt för dom andra vem man röstar på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 26 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 men man kan ju inte skriva allmänt för dom andra vem man röstar på! WHAT??? förklara vad du menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 WHAT??? förklara vad du menade ok! du hade gjort ett sub-forum eller va de heter som heter Ö-rådet, och om ja förstår rätt så ska man skriva vem man röstar på där. Eller hur har du tänkt att man ska rösta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 26 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 ok! du hade gjort ett sub-forum eller va de heter som heter Ö-rådet, och om ja förstår rätt så ska man skriva vem man röstar på där. Eller hur har du tänkt att man ska rösta? jag skappar en poll där en gång i veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 jag skappar en poll där en gång i veckan jaha........ blev lite spamit men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 26 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 (redigerad) men alla ni som vill vara med måste gå med forumet, och kom i håg om ni inte är med forumet om fem dagar så är ni inte med i tävlingen. Redigerad 28 december, 2002 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 26 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 vad ska man posta da ? får man skriva vad man vill eller? kan väll vara kul jag är me! jag tänckte att man ska diskutera saker som händer en eller har hänt en helt enkelt: berätta om sitt liv om sig skälv etc.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 31 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 FRÅNOM I DAG SÅ BÖRJAR TÄVLINGEN!!! BÖRJA POSTA OM ERT LIV! KOM I HÅG OM NI INTE POSTAR MINST 1 GÅNG I VECKAN SÅ ÅKER NI UT UR TÄVLINGEN!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 (redigerad) FRÅNOM I DAG SÅ BÖRJAR TÄVLINGEN!!! BÖRJA POSTA OM ERT LIV! KOM I HÅG OM NI INTE POSTAR MINST 1 GÅNG I VECKAN SÅ ÅKER NI UT UR TÄVLINGEN!! 4 medlemmar....och 1 är du....alltså 3 medlemmar....hmm....kul!!! Redigerad 31 december, 2002 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts